بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

یعنی شکمو میخواهید 5 شنبه !

من نمیدونم با این سایز 38 این همه دنبال غذا بودن چه مفهومی داره ! این 5 شنبه را میگم ، دیشب که اومد چمدونِ کوچیکشو که باز کرد پرسید بلاگر جونم ناهار فردا چیه ، گفتم حقیقتش مرغ معمولی ، دیروز درست کردم و یه کته میذاریم و میخوریم ! گفت معمولی ؟  بله مرغ بسیار معمولی ، گفت ععععههه یادم رفت بهت بگم  من فردا تا 3-2 نیستم !

گفتم چشمم روشن ! (لبخند) کجا بسلامتی ! گفت یه سر میرم پیش لی لی اینا ! فکر کنم ناهار اونا معمولی نیست ! یعنی آخر وفاداری ، اشک تو چشمام جمع شد !

 این 5 شنبه کلا با چیزای معمولی مشکل داره ، دنبال کلاس و لاکچری و این حرفاست حتی میخواد آب را هم با چنگال بخوره !

***

من بعدازظهر ها نمیخوابم ، بعضی وقتا شاید ماهی  یه بار ، تازه وقتی بیدار میشم خیلی کسل هستم ، بازم بگید برابری مرد و زن ! مگه همینو نمیخواهید ، خب بعد ناهار نخوابید !

یعنی بعدازظهر ها خانمها نخوابن ، ازشون میبایست ترسید ! (لبخند)

***

دارم اینو گوش میکنم یه نوستالژی ، همتون شنیدین ولی خیلی وقت پیش ! 5 شنبه نمیدونم خونه لی لی اینا چی خورده ، تازه از خواب بلند شده داره تلو تلو میخوره و دستشو به سمت من دراز کرده ، میگه سرم داره میترکه ، چای چای ! (لبخند)

***

برای عشقی که ادعاشو داری تا حالا چه هزینه ای دادی؟ اینکه من فلان کارو براش کردم ، واقعا فقط برای اون کردی؟  یا من براش فلان چیزو خریدم، برای دل خودت خریدی که او هم حس خوبی بهت بده ! اگه تنهاش نذاشتی ، خودتم تنها نبودی ! اگه لذتی برده ، شما هم بردی  !  یکم فکر کنید، دیگه تو فکرتون که کسی غیر خودتون نیست ، آنجا میتونید راحت باشید  ، فقط اینکه یه حسی دارید که یه کشش هست با  انگیزه های متفاوت ، سریع روش اسمِ عشق نذارید ، برای اینه که تا حالا به کسی اینو نگفتم و وقتی هم شنیدم ،باورش نکردم و  دور شدم و  الان میبینم کار درستی کردم ! یه نفر بیاد تو نظرات بگه من عاشقِ کسی هستم و مثلا این کار را براش کردم ، من توجیهش میکنم هر کاری کردی یا نفع خودت هم توش بوده یا صرفا برای خودت کردی ! منتظرم !

***

فیلم شام امشب بلاگر به سفارش 5 شنبه ! مثل اینکه غذای ظهر اثرش رفته ، بعد از یه چای با چند قطره لیموی تازه !

https://s18.picofile.com/file/8435492534/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B6%DB%B0%DB%B3_%DB%B2%DB%B0%DB%B3%DB%B5%DB%B0%DB%B5.jpg


***

پنجشنبه از پاستای امشب بسیار مسرور شد و تشکر کرد ، گفت من بهیچ عنوان ولت نمیکنم بلاگر !

البته منم حرفی ندارم ولی یخورده حرفاش بو داره !  خوبه که صرفا یه روزه ، ولی من عاشقشم ، به این میگن عشق ، یاد بگیرید، غیر عشق چه انگیزه ای میتونه باعث بشه بلاگر برای  5 شنبه پاستا بپزه؟ ! از اینکه خوشحاله منم خوشحالم  .

***

وقتی کسی یه اشکال موجه ازتون میگیره که ته دلتون ، خودتون هم قبولش دارید ، باهاش بحث نکنید که یجوری بخواهید بگید اون کارتون اشتباه نبوده ، دفعه بعد اشتباهتون را بهتون نمیگه !

***

اگه میگید ببخشید یا معذرت میخوام یا عذر میخوام یا کلمات مشابه ، پشتش اما و اگرو ولی  نیارید ، اگر درخواست عفو میکنید یعنی اشتباه کردید ، دیگه گفتن اینکه ببخشید ولی خودتم بی تقصیر نبودی ! یعنی کارم اشتباه نبوده ، خب برای چی میگید ببخشید؟! یا مطلق بگید یا اصلا نگید ، ارزش کلمات را به بازی نگیریم !

***

نظرات 9 + ارسال نظر
یک عدد بنده خدا پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 22:35 http://wwwredman.blogfa.com

من چنتا از مطلب هاتو خوندم به این ایمان اورده بودم که مگتاو هستی
حالا چه خبرا شیطون ؟

ببین چی کشیدم پس ! (لبخند)
نه نیستم ، نه اینورشو نه اونورشو میپذیرم ، حتی قبل از جنسیتمون انسان بودنمون قطعی و محرز بوده ، به این باور دارم !

بارون پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 20:39

خیلی قانع کننده بود، مچکرم..

خوشحالم !
چیزی نبود .

بارون پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 20:05

این مدل نگاه زیادی خاکستری نیست؟؟ میشه در مورد هر چیزی اینقدر قاطعانه نظر داد؟ میشه گفت هر کی کاری انجام داده صرفا به خاطر خودش بوده؟ میشه کمی زندگی رو لطیف تر هم دید، نمیشه؟

نه

بارون پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 19:34

آفرین از پنج شنبه خوشم اومد.. معلوم شد مثل بلاگر زرنگه..
خواب به این نازی، چیکارش دارین آخه؟ اصلا خواب اگر ناز نبود که خانمها رو اینقدر دوست نداشت..
کلا آدمها اگر نخوابن ترسناک میشن.. مورد داشتیم آقایی به خاطر مسائل کاری دوشب نخوابیدن کارشون به توهم و اینا رسید..

+ خیلی وقت پیش یعنی چند وقت پیش؟؟ من نشنیده بودما..

آخی ، معرفی میکنم ، بارون متولد 1390 ، خوش آمدی دختر جان !
امتحاناتتون تموم شده؟ نازی ، مشقاتو نوشتی؟ (لبخند)

توسن پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 19:14

ولی من اول صبا اینجوریم تقربا یک ساعت طول میکشه تا ریکاوری بشم در این حین ب نفع خودشونه نزدیکم نشن خخ

بفرمایید ... شاهد هم دارم ! (لبخند)

همنشینِ خوبان پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 17:17

من‌اگه نخوابم کلا گیج میزنم ، از خواب هم بیدار میشم حتما باید چایی و میوه خورده شه تا خواب بپره

عرض کردم خدمتتون !

من پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 17:12 http://me2020.blogsky.com

من نیمه دوم سال ظهرا بخوابم کسل میشم و با کمی سردرد همراهه ولی نیمه اول سال خواب خوبه

سال شما فکر کنم فقط یه نیمه داشته باشه پس ! (لبخند)

فاضله پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 16:44 http://1000-va2harf.blogsky.com

سپاس از همراهیتون

توسن اتیش پاره پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 16:27

اغا ببخشید لاکچری مخفف جایی است که لاکی میورد و میچرد؟
.
.
.
چیه اغااااا سوالست دیگر

توسن معلومه یه چیزی را خراب کردی ! نمیدونم چیو ولی توسن همیشگی نیستی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد