بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شام شنبه شب بلاگر!

شام ساده بلاگر برای این شنبه شب و همینطور  یک وعده که امیدوارم به عمل برسه  !

دانلود شام امشب بلاگر و یک وعده !

دانلود دکلمه ای از نوشته های فروغ


نظرات 5 + ارسال نظر
توسن یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 11:53

این چن روزه اقای بلاگر خیلی سرش شلوغه یا خیلی توی خودشه گفتم چی شده ک نمیاد حرص مارو در بیاره نکنه کرونا گرفته باشه دور از جونش دیدم ن اوکیه خیالم راحت شد

ممنون از شما

توسن یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 11:49

چ عجب ما نمردیم دیدم ی لباس روشن پوشیدی

از زندگی حرف بزن لطفا !

توسن یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 11:48


این شعرشو خیلیییی دوس دارم خیلییییییی
چقد با این شعر گریه میکردم
اخرش ک ریتمشو عوض کردی خیلی قشنگ بود و اشنا

سپاس از شما

یک عدد بنده خدا شنبه 15 خرداد 1400 ساعت 23:36 http://wwwredman.blogfa.com

میدونی سخت ترین قسمت درست کردن غذا چیه؟

شستن ظرف و ظروف
فرض کن با کلی شوق و اشتیاق غذا درست میکنی و همش توی ده دقیقه خورده میشه و حالا به بدختی باید نیم ساعت ظرف بشوری

من سریع الشتشو هستم ، زیاد برام سخت نیست ، معمولا نمیذارم ظرفا زیاد بشن که شستنشون سخت بشه.همون موقع که غذا درست میکنم ، هر چی ظرف کثیف بشه میشورم.
آشپزخونه کثیف باشه اصلا آرامش ندارم.
ممنون که همراهی

بارون شنبه 15 خرداد 1400 ساعت 19:52

فروغ..
خب ما دست به سینه نشستیم و منتظر شعر زیبای فروغ هستیم..
ممنون از دوست هنرمندم..

سپاس از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد