بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اسم رستوران؟

امروز ناهار یه رستوران خوب رفته بودم ، کسایی که حرفه ای رستوران میرن اینجا را میشناسن ، یه راهنمایی هم میکنم سمت ونک هست ، اسمش ؟ و بهترین غذایی که سرور میکنن؟

دو تا غذای مشهور دارن ، یکیشون هم بگید قبوله !

https://s18.picofile.com/file/8435739792/2021_06_06.jpg


نظرات 8 + ارسال نظر
من یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 23:17 http://me2020.blogsky.com

از شما بعیده نوشتین غذای مشهورشون فکر میکردم عقیدتون اینه فقط غذاهای شما مشهورن

واقعا جوجه با استخونشون خوشمزست و واقعا جوجه هست نه مرغ !
البته که غذاهای من خوشمزه ترِ ، غذای مشهور آنجا منظورم بود برای افرادی که دسترسی به غذاهای من ندارند ! (لبخند)

scammer doll یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 22:46

آخ جونم
جایزه
جایزه
چه عجب یه شانسی آوردم تو جایزه گرفتن از بلاگر

من کجا گفتم جایزه میدم؟
یعنی من بپرسم حالتون خوبه؟ شما بگید بله ! جواب دادید و جایزه میخواهید؟ (لبخند)

همنشینِ خوبان یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 22:38

جایزه چیه

جایزه را میبایست به گوگل داد ! (لبخند)
ساعت زده کی زودتر جواب داده !

همنشینِ خوبان یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 22:16

رستوران استخر باغ ونک (شُکری)
حلیم بادمجون !!
جوجه

خیلی عالی بود ، دقیقا درست بود

سارا یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 22:14 http://15azar59.blogsky.com

اینجا بنظر میاد رستوران استخر ونک باشه
و احتمالا غذای معروفشم ماهی قزل و کباب بره باید باشه

آفرین ، اسمش درست بود ولی غذاهاش نه !
ممنون

scammer doll یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 22:04

رستوران استخر ونک
بهترین غذاش جوجه

واو ... آفرین حرفه ای !

فاضله یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 21:41 http://1000-va2harf.blogsky.com

تست هوشه یا نظر سنجی

فاضله جواب بده لطفا ، مثل بارون بحث را عوض نکن ! (لبخند)

بارون یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 21:34

اون گربه ی شیطون و چاق و چله که اون گوشه نشسته و معلوم نیست چه نقشه ای داره حواسمو پرت کرد جوابا رو فراموش کردم..

یعنی من خودم ندیده بودم ، بگید جواب را نمیدونم دارم بحث را عوض میکنم ! (لبخند)
اتفاقا این لاغره بود ، تپله بعدا اومد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد