بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مدعیان آشپزی فقط لطفا !

مدعیان آشپزی ، اونایی که وقتی صحبت از آشپزی میشه ، میگید من آنم که رستم بود پهلوان ! فیلمشو میذارم ! دیگه از فیلم واضحتر؟ توی گوگل هم دنبالش نگردید ، واقعا سادست ، جایزه هم نداره ، ولی اگر ادعا دارید ، بگید این چه غذاییه؟

دانلود فیلم ناهار فردای بلاگر و گوشه ای از شام امشب !

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 19:26

خب اگر خواننده ی قدیمی بلاگر باشی متوجه میشی که گوشت قرمز فقط گوساله اونم گل ماهیچه دوست دارن، چندین و چند بار هم در وبلاگ گفتن..
اینم تصویر ماهیچه هست..
مثلا میتونه شوید پلو با گل ماهیچه باشه..
البته من اصلا جزو مدعیان نیستم..

دقیقا درسته ، ممنون از نظر درست شما

بارون دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 19:23

گربه ی دیشبی بود، حالا اون تپله که شما گفتی هم اومده کنار این یکی و معلوم نیست چه نقشه ای دارن، ذهن من کلا مشغول این دو تا شیطونه..

کلا اصل قضیه را رها کردید و مشغول گربه ها شدید ! (لبخند)

من دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 19:09 http://me2020.blogsky.com

الان چون من هوس لازانیا دارم همه دنیا رو شبیه لازانیا میبینم
قابلمه اولی بازم شباهتیا داشت ولی دومی کلا ردش کرد
و در پایان نفهمیدم چی بود
آخه قابلمه دومی که چیزی توش مشخص نبود اولی هم شبیه گوشت چرخ کرده و پنیر بود

حالت خوبه من؟ الان داری دنیا را لازانیا میبینی؟ من کله پاچه هم گذاشته باشم شما لازانیا میبینی ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد