بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

همه در حسرت !

مجردها حسرت زندگی متاهل ها را میخورند و متاهل ها حسرت زندگی مجرد ها را ، کلا همه در حال حسرت خوردنند !

البته یه فرق کوچیک اینجا هست ،مجردها زندگی متاهلی را تجربه نکردند و نمیدونند چه خبره و حسرتشون زیاد پایه و اساس نداره ، ولی متاهل ها تجربه زندگی مجردی را داشتند و اگه حسرت میخورن ، بجاست ! (لبخند)

نظرات 9 + ارسال نظر
zahragoli چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 23:41 http://zahragoolii.blogfa.com

من خودم متاهلم و خوشحالم که هیچوقت حسرت زندگی محردی رو نخوردم ولی وقتی یه متاهل ابراز پشیمونی کنه یعنی یه زندگی دونفره رو هواست و خیلیا که با بچه میخوان زندگیشونو درست کنن و اون بچه هم که…
مطمئنا حسرت مجردا خیلی بهتر از متاهلاس

من هم شدیدا برای اینکه دو نفر بخوان بخاطر بچه با هم زندگی کنن مخالفم و بهشون میگم پس خودتون چی؟ لذت از زندگی که قراره ببرین چی میشه؟
سپاس از نظرتون

7 سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 19:54 http://seven77.blogfa.com/

به نکته خیلی خوبی اشاره کردی

ممنون از همراهیتون

توسن سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 14:42

حیف استیکر دست نداره

لبخند

توسن سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 13:24

بنظرم من و ی توسن دیگ تنها مجرد هایی باشیم ک بی حسرت ب سر میبریم

! Give me five (لبخند)

Narsis سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 00:49 http://Narsis098.blogfa.com

واقعا..
دومی سخت تره..

ممنون از همراهیتون

سارا سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 00:32 http://15azar59.blogsky.com

مجردی خوب نیست حسرتی نداره با تمام سختی هاش و مسولیت هاش تاهل بهتره (نظر من هست البته)

ممنون از نظر شما

بارون دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 23:39

ما که از انتخاب و تصمیمون بسیار بسیار راضی و خشنودیم، حسرت هم مال گذشته ها بوده، الان همه آگاهن..

مجرد و متاهل.. امیدوارم همه خوشحال و خوشبخت باشن..

بارونِ عزیز ، ممنون از حس خوبی که میدی ، همه چیز رو به نیکی پیوند میزنی ، بهترین ها را برات آرزو میکنم .

- دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 23:35

حالا شما حسرت کدوم طرفی رو خورید :)

به جوابت نمیرسی ! (لبخند)

scammer doll دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 23:26

مگه چی میشه آدم هر دو رو تجربه کنه !

مگه گفتم چیزی میشه؟ حسرت کشیدن هم قسمتی از زندگیه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد