بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

همه شاکی؟

همه خانمهای شوهر دار و همه مرد های زن دار پای صحبتشون میشینید کم و بیش گله و شکایت دارن از طرفِ دیگه !

این یعنی چی؟

بشینید زندگیتون را بکنید ، منتظر چی هستید؟ یکی باشه از آسمون سفارشی براتون بفرستند؟

از دیدِ من همیشه اختلاف هست ، دو نفر نمیشه بدون تفاوت سلیقه و عقیده  و بی هیچ مشکلی با هم زندگی کنند و یه جورایی  حل این اختلاف هم ممکن نیست ، نمیشه که ذات و شخصیتِ کسی را تغییر داد و بزور سلیقه ای را بهش تحمیل کرد ، از نظر من تنها راهی که هست مدیریت این اختلافها و مسیر دهی مناسب بهشونه !

مصداق : زن و مردی تعطیلاتی در پیش دارند ، و خانواده پدر و مادریشون در 2 شهر مختلف هستند و هر کدوم هم میگن تعطیلات بریم شهر خودمون ، میشه قرعه کشی کرد ! دو تا کاغذ بندازید تو یه ظرف و اسم شهرها را توش بنویسید ، این تعطیلات برین شهری که درآمد و بعدی را برین اون یکی شهر !

اگر به این فکر میکنید که حرفِ آخر بلاگر پس کجای این معادله قرار میگیره ،در نهایت اگر بخواهید قضاوت عادلانه مدیر زندگی زیر سوال نره ، میبایست در صورت نبودن دلیل منطقی برای سفر به جایی که در نتیجه قرعه کشی در میاد، مدیر زندگی میبایست  با آن همراهی کنه و آن را بپذیره !

نظرات 1 + ارسال نظر
الی دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 17:12 http://manoman76.blogsky.com

گاهی وقتا طرفت یه کاری میکنه یا یه چیزی میگه که اون حرف یا اون رفتار میره تو عمیق‌ترین جای قلبت، یه آتیش راه میندازه که کل وجودت میسوزه. بعد تو این شرایط برای بهتر کردن حالت نیاز به زمان زیادی داری و از اون طرفم، یارو میاد میگه خب چته؟؟ ها؟؟ چته؟ مگه چی‌گفتم؟؟

خیلی طبیعی گفتی !
حسش کردم !
حالا الان مگه من چی گفتم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد