بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خورشت قیمه نه چندان قیمه !

خیلی وقت بود قیمه درست نکرده بودم ، البته قیمه من زیاد هم قیمه نیست !  یکی از راه های اینکه خورشتهایی که با گوشت درست میکنید هم خوش طعم بشه هم رنگِ خوبی داشته باشه ، استفاده از سس سویا موقع تفت دادن گوشت هست ، که معمولا من استفاده میکنم .گوشتی هم که استفاده میکنم هم با خورشت قیمه متفاوته !

دانلود فیلم ناهار فردای بلاگر

***

دارم اینو گوش میکنم

***

دانلود کلیپ کوتاه تا حدودی  مسئله دار !  (حرکات موزون سه خانم و یک آقا)

***

باور کنید بین حال خوب و بد تنها چیزی که قرار داره ، ذهن و فکرِ شماست ، ببریدش سمت شادی ، اصلا نمیدونید بلاگر چقدر حسِ خوبی داره  الان ، اگه میدونستین شما هم همراهی میکردید ! (لبخند)

نظرات 3 + ارسال نظر
توسن شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 12:19

سلامت باشی

لبخند

توسن شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 00:23

خوبی ؟

ممنون ، سلام میرسونم خدمت شما ! (لبخند)

همنشینِ خوبان جمعه 28 خرداد 1400 ساعت 22:58

قیمه بلاگری !
عاشق عطر قیمه نذری هستم اووومممم
یه رستوران کوچیک و قدیمی توی گلوبندک معروف به عمو نادر پیدا کردم جاش لاکچری نیست در عوض غذاش غذاست ! وهمین مهمه بنظرم
قیمه هاش آدم رو بیهوش می کنه ، آخر شهریور حتما اونجام و در حال دولپی قیمه خوردن حتما اضافه هم میگیرم میارم خونه باز بخورم

مگه میشه یه لپی هم خورد؟ ولی عطر قیمه و لیمو پیچیده تو خونه ، برنج هم گذاشتم ، قیمه را بجای ماست ها با ته دیگ برنج قاطی کنی ....واو ، فکر کنم این هفته با 5 شنبه مشکل داشته باشم ، حتما میخواد بگه بدونِ من قیمه خوردی؟ تقصیرِ من نیست که 5 شنبه فقط یک روز از هفت روزه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد