بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

وقتی که نیستی + شام امشب بلاگر !

حضورت توی یه زندگی یه نفر میبایست محسوس باشه ، از هر نظر !

وقتی نیستی و خواسته های او به واقعیت نمیپیونده ، به هر علت ، یا نخواستن یا نتونستن ، از او توقع نداشته باش که او زندگیتو رنگارنگ کنه ،  وقتی نیستی ، او هم نخواهد بود !

***

حالا از این حرفای فلسفی بگذریم ، فکر میکنید شام امشب بلاگر چی باشه با این آهنگ ارتباط داره ، حدس بزنید و جایزه نگیرید !

آهنگ مرتبط با شام امشب بلاگر

***

دارم اینو گوش میکنم و اصلا به شام ارتباطی نداره !

***

رمز گشایی از شام امشب بلاگر

***

دارم اینو گوش میکنم

نظرات 4 + ارسال نظر
- شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 19:50

بلاگر ، چی شد شام :)

صبر لطفا !
یعنی کسی نمیخواد نظر بده دیگه؟

- شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 19:13

یعنی فلافل !! ببینم شام رو
(صفحه کلیدم خودش کلمات آماده داره ، همیشه اشتباهارو ویرایش میکنم ، این پست حواسم نبود، رب با ربع اومده :خنده )

نه متاسفانه !
اشکالی نداره ، ممنون از تلاش شما

- شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 18:40

خوراک بندری
محتویات شام بلاگر با حدسیات خط تیرهِ زرنگ :)
سوسیس سیب زمینی سرخ شده پیاز سرخ شده (اگه دوست داشته باشند ربع ) ادویه جات از نوع تند ... خیارشور و هر نوع ترشی که دوست میدارید !

نه متاسفانه ، جوابتون اشتباه بود !
همه چی را گفتی که ! (لبخند)

- شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 18:28

بندری :)

جوجه بندری؟ شامی بندری؟ کوفته بندری؟ فلافل بندری ؟ زرنگ نباش خط تیره ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد