بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اونو از خودت بدون !

یه موقع حرفی میزنه ، بدون منظور ، شاید چون احساس صمیمیت میکنه یا میخواد بهتون بیشتر نزدیک بشه ولی زود بهت برمیخوره ، وقتی دقیقا همون حرف را پدر ، مادر یا برادر و خواهرتون میگن  ، هر هر میخندی ! چرا؟ چون اونا رو از خودت میدونی ، لطف کن حرفاشو بدون سوءنیت و صمیمانه ببین و برداشت کن  ، اونم از خودت بدون !

نظرات 3 + ارسال نظر
توسن سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 20:34

از بس این روزا ادما میترسن خودشون باشن و خود اصلیشونو نشون بدن ب بقیه ادم همیشه تو هراسه ک ایا اون از منه یا ن

یکیشون تو کار الماس یکیشون تو کار فرش یکیشون از راه دور فردا قراره برسه یکیشون خیلی خوبه همگی بگین ماشاالله خدا قسمت بکنه برای شما ایشاالله لالای لالای لالای لای چرا استیکر رقص نداره بلاگ اسکای

نظراتِ شما در بعضی موارد ، سُر میخوره میرسه به لالای لای! (لبخند)

توسن سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 06:39

اخه از اونا ی انتظار دیگ داری اما از بقیه انتظاری نداریم

از دید من بحث انتظار و توقع نمیتونه باشه ، بحث احساسِ نزدیکی و صمیمیت و یکی بودنه ، که متاسفانه گاهی نیست و باعث برداشت های اشتباه میشه !
ممنون از نظرتون

توسن دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 21:54

ولی بعضی وقتا حرفای ادمایی ک بهت نزدیکن بیشتر بهمت میریزه تا اونایی ک دورن
ب قول شاعر
ن بسته ام ب کس دل
ن بسته کس بمن دل
چو تخته ‌‌پاره بر موج
رها رها رها من
ز من هر انکه او دور
چو دل ب سینه نزدیک
ب من هرانکه نزدیک
از او جدا جدا من

اختلاف نسل !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد