بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

هزینه خواستن !

خواسته هایی دارید؟ یه چیزی را شفاف بگم ، بدون هزینه به هیچکدام نمیرسید ،اینکه مفت و رایگان به چیزی برسی خلافِ نظمِ طبیعته ! میتونی بری بازار و یه چیزی را بخوای و انتظار اینو داشته باشی که مجانی به دستش بیاری؟ برای خواسته هاتون وقتی هزینه میدید نگران نباشید ، هزینه ای که میکنید بهتون برمیگرده !

شام جمعه شب بلاگر - املت سوسیس تخم مرغ


https://s18.picofile.com/file/8438169900/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B7%DB%B1%DB%B6_%DB%B2%DB%B0%DB%B3%DB%B3%DB%B0%DB%B4.jpg


https://s18.picofile.com/file/8438169918/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B7%DB%B1%DB%B6_%DB%B2%DB%B0%DB%B3%DB%B4%DB%B0%DB%B4.jpg


وسط تابستون و بارون، هوا عالیه !

دانلود صدای بارون کوچه بلاگر اینا

نظرات 4 + ارسال نظر
توسن شنبه 26 تیر 1400 ساعت 17:09

خوشم نمیاد سوسیسو با تخم مرغو گوجه بخورم حالا چ مزه ایه ؟ قابل خوردنه ؟خخخ یا درس کردی برای خانم میو خخخ

اتفاقا مهمون داشتم ولی خانم نبود !
خیلی خوشمزه شده بود ، توصیه میکنم درست کنید.

یک عدد بنده خدا شنبه 26 تیر 1400 ساعت 14:13 http://wwwredman.blogfa.com

از اونجایی که خودم فقط املت و تخم مرغ میتونم درست کنم پیشنهاد هایی چالش برانگیز برات دارم
میتونی گوجه و تخم و مرغ و باهم بریزی تو بِلِندِر ( از همینا که چیز میز میریزن توش ترکیب میکنه اسم فارسیش یادم نیست)بعد بهش سویس اضافه کنی طعمش بهتر میشه

ممنون از دستور غذاتون ، حتما امتحان میکنم ، فارسیش مخلوط کن میشه (لبخند) البته یه چیزی را هم نگفته بودم ، قبلش 3 تا سیر له کردم کمی تفت دادم و گوجه خرد شده را ریختم روشون ، خیلی خوب شده بود.

بارون جمعه 25 تیر 1400 ساعت 22:54

این هوا در این وقت سال بیشتر شبیه معجزه بوده، خدا رو شکر..
حسودیم شد..

سلام حسود ! (لبخند)

الی جمعه 25 تیر 1400 ساعت 21:52 http://manoman76.blogsky.com

دقیقا مثل آمپول زدنه
تا دردشو تحمل نکنی نمیتونی از فایده‌ش استفاده کنی
+گفتم آمپول، چون کلا باهاش مشکل دارم و جز به جزء فرآیندش رو تو به زندگیم بسط میدم -_-

مصداق خوبی بود ، نمیشه به خواسته ای برسی و براش هزینه ندی ، شاید تجربه دیگران یا خودتون بتونه این هزینه را کمتر کنه .
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد