بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

غیر خوشی؟

غیر خوشی چی برات مونده؟ فقط خاطرات خوش گرمت میکنه و حسِ زندگی بهت میده ، کدوم یکی از مصیبت هات بهت لذت داده و میخوای یادشون بیفتی؟ از دیدِ من شاد بودن دلیلِ زندگیه !

دوشنبه ایها دارن بساطشون را میارن ، فکر کنم لواشک پارتی دارن ، امیدوارم حالشون خوب بمونه ، 24 ساعت لواشک خوردن کار هر کس نیست ، آفرین دوشنبه ایها ، امیدوارم مشکلی براشون پیش نیاد !  خودشون که خیلی خوشحالن ، یکشنبه ایها هم دارن آخرین تکونهاشون را میدن !

یه دوشنبه ای عاشق یه یکشنبه ای شده بود ولی متاسفانه به مشکل اساسی برخوردند و نامزدیشون بهم خورد ، سر اینکه روز عقد و عروسی را یکشنبه بندازن یا دوشنبه ! (لبخند)

یکشنبه ایها دارن اینو گوش میکنن در آخرین ساعتها !

نظرات 3 + ارسال نظر
توسن دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 22:56

قطعا یکشنبه ایه من بودم ک عاشق دوشنبه ای لواشک خور شدم

همین دیگه تا یه دوشنبه ای لواشک خور دیدی عاشقش شدی !میشه از اکثر دخترا با لواشک بله را گرفت !

یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 23:54

اینکه دعوا نداره ، بندازن ۵ شنبه که روز همه است

میبینم که 5 شنبه داره همه گیر میشه!
ولی اونا هم روزای خودشون را دوست داشتند ، هر کس دنبال خواسته های خودشه و به تعادل و میانه هم رضایت نمیده ، همینجوری میشه که آدما از هم جدا میشن !

من یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 22:02 http://me2020.blogsky.com

هِر هِر ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد