بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تعطیلی و روزای قاطی پاتی !

چند روز تعطیلی که پشت هم باشه ، آدم حسابِ روزها را و اینکه چندمِ ماهه  و چند شنبه است را از دست میده ، داشتم تلویزیون نگاه میکردم که حس کردم همونجور که آدما گاهی بی جهت  غمگین میشن ، بدون دلیل خوشحالم ! رفتم تقویم را نگاه کردم و دلیل خوشحالیم را پیدا کردم !

دارم میرم پیاده روی ، ساعت 7 میرم تا 9 فقط قدم بزنم ، حوصله نداری؟ یه چیزی را تجربه کردم ، راه که بیفتید حوصله هم میاد ، هر جا هستید ، لباس و کفش راحت بپوشیدو بزنید بیرون


نظرات 2 + ارسال نظر
lili چهارشنبه 30 تیر 1400 ساعت 23:57

سلام
یکی از دلایل خوشحالی اینه که فردا پنج شنبه است. وچی از این بهتر.

سلام بر هم 5 شنبه ای محترم و کدبانوی بی نظیر
خوبی 5 شنبه ای بودن اینه که هر مشکلی هم داشته باشی وقتی روزت میرسه ، همش محو میشه و فقط شادی میمونه و شادی !
سپاس از همراهیتون

بارون چهارشنبه 30 تیر 1400 ساعت 23:10

تا باشه از این تعطیلی ها و روزای قاطی پاتی و خوشحالی های بی دلیل..

وقتی یه روز برای خودت داشته باشی ، هر هفته از این خوشی ها داری !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد