بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

یه شب دیوانه بودن !

امشب هم نشستی غصه خوردی ! فکر و خیال کردی ! چرا اون کار یا این کارو نکردم ! چرا فلان تصمیم را نگرفتم ! یا حرفهایی مشابه این ، خب  که چی؟ یه ساعت به عمرتون اضافه میشه؟ جایزه میگیرین؟ آخه غصه خوردن چی بهتون میده؟؟؟؟

الان در این شبِ 5 شنبه عزیز و زیبا فقط شاد باشید و فقط به خوشی اجازه بدید که وارد فکر و ذهن و جسمتون بشه ، یه امشب را اصلا بی دلیل ، مثل دیونه ها خوش باشید ، یه شب دیونه باشید ، بد بود دوباره عاقل شید !

دارم اینو گوش میکنم و فردا یا پس فردا میرم اون جاده که تو این آهنگ میگه !

***

حس میکنی امشب حالت بده؟ باهاش حرف بزنی دعواتون میشه؟ خب برو خونه مامان اینا ! یه شب همو نبینید اتفاقی نمیفته  ،وقتی حالتون بده همش نچسبید به هم ، یه چند ساعت بزن بیرون از خونه ، دور که بشید از هم ، آروم میشید ، پیشِ هم بمونید درگیر میشید ، دیگه خودتون میدونید ، از من در همین حد گفتن بود !

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون پنج‌شنبه 7 مرداد 1400 ساعت 00:10

خب امروز هم کاملا حق با پنج شنبه اس.. در نتیجه اینکه پنج شنبه ی لوس خوش اومدی..

ممنون و 5 شنبه هم میگه این بارون تکلیفش معلوم نیست ، 4 شنبه ایه؟ 5 شنبه ایه؟ جاسوسِ دوجانبست؟ نفوذیه؟ (لبخند)

توسن چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 23:01

قبلا پوست دستاتو تو فیلما دیدم احساس کردم ک ترک باشی ترک هستی

نه تایید میکنم نه تکذیب ! (لبخند)

توسن چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 20:09

سلام بر مرد خوشتیپ بلاگ اسکای
امشب معلومه ی چیزایی تو سرت هس عیدم هس خدا رحم کنه پارتی مارتی گرفتی ؟

سلام به توسن شاد و سرزنده !
ترکها یه ضرب المثل دارن ، دلیه هر گون بایرام دِ !
از یه همنشینِ ترک خواهش میکنم ترجمه این متن را بگن ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد