بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

با حجب و حیا !

 

دیشب 5 شنبه که رسید ، گفت میدونی چی شد؟ گفتم چی؟ گفت تو کوچه بلاگر اینا که میومدم یه جا مرغ بریون گذاشته بودن چقدر بوش خوب بود ، چقدر خوشگل بود ، چقدر خوشمزه به نظر میرسید ، چقدر ... گفتم متوجه شدم ، مرغ بریون میخوای ؟ گفت نه باور کن،  اصلا ، همینجور داشتم تعریف میکردم فقط ! گفتم همینجوری؟ آره؟ باشه ، این حجب و حیای تو کشته منو ! (لبخند)

هیچی دیگه یه مرغ داشتم تو فریزر، نصف شبی تو ماکروفر یخشو آب کردم ، فلفل سیاه و آبلیموی تازه و زغفرون و پیاز بهش زدم و تو ظرف دربسته خوابوندمش ، ساعت 10 و نیم صبح هم با 300 درجه گذاشتمش تو فر و جوجه گردون ، بعد 2 ساعت ، نتیجه :

فیلم ناهار 5 شنبه

 

https://s19.picofile.com/file/8440204142/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B9%DB%B0%DB%B2_%DB%B1%DB%B2%DB%B0%DB%B5%DB%B0%DB%B4.jpg

***

از نظر من ، هر جور هم باشی ، بهترین ها هم باشید ، اصولا زندگی 2 نفر کنار هم سخته، تازه از اونایی میگم که ظاهرا تفاهم هم دارن ، اونایی که ندارن که هیچ ، عذابه ! اینو نوشتم که اگه فکر میکنی داری سختی میکشی ، تصور نکنی فقط خودت اینجور هستی و بقیه دارن توی  ابرا زندگی میکنن و مشکلی ندارند  ، توصیه میکنم بخاطر آرامش خودتون هم که شده داشته هاتونو بشمارید ، نه اینکه نداشته هاتونو !

نظرات 4 + ارسال نظر
اوا شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 23:23

اها خوب از اون لحاظ من فکر کردم چون روز پنجشنبه رو خیلی دوست دارین برای شخصی ک دوست دارین این لقبو گذاشتین
روز منم چهارشنبه اس چهارشنبه ی دوست داشتیم

سلام همسایه (چهارشنبه ای) ! (لبخند)

اوا شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 19:52

ولی من الان ب شدت گیج شدم
الان پنجشنبه خانومتون هستن
یا منظورتون روز پنجشبه اس؟

منظورم 5 شنبه هست ! شما روزی مخصوص به خودتون ندارید؟ چند شنبه ای هستید؟

scammer doll پنج‌شنبه 11 شهریور 1400 ساعت 21:42

واو داره این مرغ

خوشحالم که غذاشناس های ماهر هم در میان همنشین های محترم حضور دارند ! (لبخند)

بارون پنج‌شنبه 11 شهریور 1400 ساعت 17:35


مرغ زبون بسته..

آخی ، اولین بارِ یه مرغ بریون میبینید؟ یعنی مرغهایی که شما میخورید براشون مراسم میگیرید؟ موقع خوردنشون اشک میریزید و نوش جان میکنید؟ یعنی شما مرغهای زبون باز میخورید؟ امان از این زبون بازها !(لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد