بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

رویا ها ، واقعیتها !

رویاها:

1-عشقی که ما داریم با دیگران فرق داره و همیشه تا ابد همینطور میمونه

2-حتی یک شب هم ، همدیگه رو تنها نمیذاریم

3-سالگردهایی که داشتیم را همیشه جشن میگیریم (آشنایی ، خواستگاری ، نامزدی ، عقد ، عروسی  و ... )

4-هیچوقت با هم دعوا نمیکنیم

5-اختلاف نمیتونه عشق ما رو کم کنه ، اصولا اختلافی با هم نخواهیم داشت

6-با هم کلی حرف میزنیم و یه ساعتهایی فقط متعلق به خودمونه

7-روزها که از هم دوریم بارها به هم پیام میدیم یا زنگ میزنیم

8-روابطمون با خانواده ها همینجور خوب و عالی میمونه

9- دیگه از رنج دوری راحت میشیم و همش میچسبیم بهم

10 - هیچ مسئله یا کمبودی نمیتونه میزان علاقه ما را کاهش بده

11- ...

********************************

واقعیتها:

1- عشق مال کتاباست ، حالا من اون موقع داغ بودم، یه چیزی گفتم ، اصلا اشتباه کردم !

2- شب میمونم خونه مامان اینا ، خودت یه چیزی بخور ... باشه بمون ( توی دلش ، بهتر ! )

3- میدونی امروز چه روزیه؟ بله که میدونم ، شنبه 20 شهریور ! واقعا که ، سالگرد عقدمونه ! جدی ؟ مبارکه !

4- بار آخرت باشه بدون هماهنگی با من مهمون دعوت میکنی ، منو تهدید میکنی؟ تهدید نمیکنم ، فعلا هشدار میدم ، تو ... میکنی هشدار میدی ، مگه آژیر خطری؟ هر هر هر ....نخند ، گلا پژمرده میشن  و ....

5- میگم دلم گرفته یه سر بریم خونه مامانم اینا ،لازم نیست ، همش شده مامانت اینا،  چطوره بریم خونه مامان من اینا ! نه بابا ، تازه اونجا بودیم که ، تازهِ شما مال 3 هفته پیش بود ، اصلا نمیخواد جایی بریم ، میکپیم تو خونه ، صدای هق هق هق !

6- یه دقیقه اون تلویزیون رو خاموش کن کارت دارم ، بگو عزیزم گوشم با شماست ،گوشت با خودت هم نیست! چی شد؟ برای یه لحظه حرف زدن با من له له میزدی؟ الان تلویزیون واجبتره؟!


7- واو... عزیزم بهم پیام داده ،تخم مرغ ، پیاز ، میوه ، شیر ، ماست و ... کلا پیامهاش ماسته !


8-مادرت با من دشمنه؟ چرا اونروز گفت ،این دیگه چه مهمونی بود؟ چرا سوپ نذاشته بود؟ اینم غذا بود؟ پدر و مادر خودشم میاد اینجور پذیرایی میکنه؟


9- حقیقتش بهم میخوریم نمیتونم راحت بخوابم ، من میرم تو سالن میخوابم!


10 - مگه نگفتی زندگی با من؟ نگفتی فقط بیا ؟ بقیش با من؟ چی شد؟ الان چت شده؟ یعنی از عهده اینم بر نمیای؟ بی عرضه!



نظرات 4 + ارسال نظر
بارون یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 19:04

حداقل من دوست ندارم زندگی رو اینطوری ببینم.. ولی نظر شما محترم..

واقعیت ها !

Sra یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 16:32

شماره 7 آشناست خیلی :)) متاسفانه
و 9 هم، چیکار کنم خب

زندگی !

بارون یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 16:09

واقعیت به شیرینی رویاها نیست اما می‌تونه قشنگی های خودش رو داشته باشه، زندگی اونقدرا هم سیاه نیست.. همه چیز بستگی به آدم درستش داره..
واقعیت بدون مشکل نمی‌گذره اما میتونه خوب بگذره..

واقعیت ها سیاه نیستند ! ولی واقعیت هستند !

lili یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 11:08

سلام
چرانباید رویاهامون به واقعیت تبدیل بشه؟ که اگه اینطور بشه چه زندگی خوبی خواهد بود . ولی حیف که خیلی از جوانان امروز فکر میکنن بعد از شروع زندگی همه چیز عادی میشه واون کلمات ورویاهای زیبا رنگ می بازد. درسته که عادیتر میشه ولی نباید بذاریم از بین بره. سپاس

سلام به هم 5 شنبه ای گرامی
من که شدیدا موافقم که رویاها در واقعیت هم ادامه پیدا کنه و تا ابد به همان زیبایی بمونه !
ولی واقعیت اسمش روش هست ، واقعیت ! با گذر زمان متاسفانه بسیاری از رویاها تغییر میکنند و گاهی درست به نقطه مقابل خودشون تبدیل میشن ، البته این قطعی نیست و هستند کسانی که که به رویاهای خودشون در واقعیت میرسند و اونو ادامه میدن.
سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد