بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

زرشک پلوی 5 شنبه ای !

یعنی میبایست 5 شنبه بیاد تا همچین شاهکاری به دنیای غذاها اضافه بشه !

ران مرغ را در ظرف روغن پختم ، مثل سیب زمینی که که تو روغن میندازید ، بعد یه مقدار پیاز خرد کردم بهمراه فلفل سیاه و نمک و مرغها را بعد برشته شدن توی روغن روی پیاز ها گذاشتم ، یکم رب زدم و تفتشون دادم و 2 لیوان آب ریختم و یه ساعت هم با حرارت ملایم مرغها پختن ، زرشک را با کمی شکر و کره و آب تفت دادم ، برنج کته گذاشتم که بعد اینکه جوشید زیرشو کم کردم و گذاشتم 2 ساعت بمونه ، ته دیگی شده بود ! پنجشنبه داشت غش میکرد که وقتی این بشقاب را دید حالش خوب شد و به زندگی برگشت !

https://s19.picofile.com/file/8440857800/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B9%DB%B1%DB%B6_%DB%B1%DB%B3%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B8.jpg


بعدش یه فنجان کاپوچینو که واقعا چسبید ،  5 شنبه هم سرشو به علامت تایید داره تکون میده !

https://s18.picofile.com/file/8440857818/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B9%DB%B1%DB%B6_%DB%B1%DB%B6%DB%B4%DB%B8%DB%B3%DB%B3.jpg


برای اولین بار !

شامی که تا حالا درست کردنش را توسط بلاگر ندیده بودید و یه جورایی هم ممکنه بگید از بلاگر بعیده یه همچین چیزهایی درست کنه ! جهت اطلاع هیچ چیز از بلاگر بعید و دور از ذهن نیست، خصوصا وقتی 5 شنبه پیششه ! (لبخند)

دانلود فیلم شام 5 شنبه ای خاص و اولین بار در وبلاگِ بلاگر

***

از دید خودم میگم ، زنی که تسلط مرد را نپذیره ، یا دائم در حال جنگیدنه و در نهایت هم شکست میخوره یا بله و با تبریکِ فرآوان ، بالاخره پیروز میشه و مردی قسمتش میشه که خیلی هم مرد نیست !

جهت اطلاع، مردی که تسلط به زندگی نداشته باشه ، آن چیزی نخواهد بود که یه زنِ طبیعی آرزوشو داشته باشه !

نظرات 7 + ارسال نظر
اشک سرخ پنج‌شنبه 1 مهر 1400 ساعت 12:02 http://saniyehayebigarari.blogfa.com

چه خوش سلیقه

سپاس از شما

نرگس چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 01:56 http://narges1370m.blogfa.com/

باادم حرف میزنه نمیدونم شایدم چون من دوست دارم اینطوری به نظرمیاد لیوانتونم خیلی قشنگه

سپاس از شما

توسن پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 21:55

منم ی شربت البالو با دو قالب تخم شربتی یخ زده ک غنچه گل محمدی روش یخ زده رو تززین کردم و دارم نوشین جان میکنم و ب تو ن شما و پنج شنبه ژونتم نمیدم ....
.
توی دل بلاگر:تا با کفگیر نزدم تو ملاجت فرار کن
اما در واقعیت .... : نوش جان

سپاس از لطف شما، عادت داریم اون ته دلمون را در قالب شوخی بیان کنیم ! (لبخند)

lili پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 20:12

سلام
پنج شنبه مثل اینکه به هردومون سفارش پلومرغ داده بود. حالا باید ببینیم کدومشو بیشتر دوست داشته. ولی همین که اومد ومارو خوشحال کرد دستش درد نکنه.
با نظر اخر موافقم. مردباید مسلط ومقتدر باشه.

سلام و عرض ادب و احترام به هم 5 شنبه ایه عاقل و منطقی
از این 5 شنبه بعید نیست هم اینجا بخوره و در یه چشم بهم زدن بیاد آنجا هم پلو مرغ لی لی رو بخوره ! 5 شنبست دیگه ، هر کاری هم بکنه عزیزِ دله !
ممنون از اینکه واقعیت ها را بدون دیدگاه جنسیتی میپذیرید و این هم از نشانه های 5 شنبه ای بودن اصیل و واقعی هست ، سپاس از همراهیتون

بارون پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 19:42

امروز کلا روز خوشمزه ها بوده..
بازم آفرین..

روزهای دیگه هم همین بود !
معلومه غذاهای 5 شنبه ای بلاگر اثر روحی روی شما گذاشته ! (لبخند)

توسن پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 18:31

احساس میکنم مبلارو عوض کردی

احساستون اشتباهه ! البته من توی سالن دو دست مبل دارم ، شاید در یه تصویرِ دیگه اون یکی ها رو دیدید !

فاضله پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 17:57 http://golneveshteshgh.blogsky.com

میبینم که بدتون نمیومد یه بشقاب زرشک پلوی 5 شنبه ای براتون ارسال بشه ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد