بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ناهار 5 شنبه ای بلاگر ، اولین بار !

دیشب که 5 شنبه آمد یه ناهاری ازم خواست که اول باهاش شدیدا مخالفت کردم ولی بعدش خودم هم هوس کردم ، هوا داره خوب میشه ، دیگه از ظهر به بعد کولر میچسبه و صبح ها هوا خوبه ، این غذا هم با هوای خنک در ارتباطه !

خلاصه از صبح مشغول بودم و البته رفتم بیرون و یکم خرید هم کردم ، برنج کته را گذاشتم و خورشت هم داره جا میفته ، این غذا را هم با اردک درست میکنند و هم با مرغ ، من با مرغ درست کردم ولی یه بار هم با اردک درست میکنم و دستورشو میذارم :

رونمایی ناهار 5 شنبه بلاگر تا دقایقی دیگر !  ( هیجان همنشین های محترم را برمی انگیزم ! - لبخند)

این فیلم اونی نیست که فکر میکنید ، این مربوط به آینده هست !

ناهار 5 شنبه ظهر ، اول مهر 1400

***

پول داشتن معلوم نیست که ضامنِ یه زندگیِ خوب باشه ولی نداشتنش قطعا منجر یه زندگیِ بد خواهدشد!

***

دم بختها توجه کنید : اگر دیدی همش داره از عشق و عاشق بهت میگه ، بدون داره تو خواب حرف میزنه و رویا میبینه ، اگه دیدی از حساب و کتاب ، خونه خریدن ، ماشین خریدن و این حرفا باهات حرف میزنه و اون وسطا هم بهت میگه دوست دارم ، این خوبه ، بچسب بهش ! (لبخند)

نظرات 6 + ارسال نظر
من شنبه 3 مهر 1400 ساعت 13:13 http://me2020.blogsky.com

دلم برای پست های خوشمزتون تنگ شده بود

خب خودتون درست کنید و لذت ببرید !
اینجور که پیش میریم فکر کنم تا یکی دو دهه دیگه آشپزی هم مثل کار ساختمونی و کشاورزی و ... بشه یه کار مردونه !
سال 1450 ، مکان تهران ، برنامه تلویزیونی شگفتیها :
امروز به داستان زندگی یک خانم میپردازیم که آشپزی میکنه ! بله میدونم الان همتون انگشت حیرت به دندان گزیدید و تعجب کردید ! جهت اطلاع بینندگان محترم در سالهای دور خانمها بودن که آشپزی میکردند و آقایان صرفا میخوردند و از آشپزی خانمها اشکال میگرفتند !
سوال اول را از این خانم با کار عجیبی که دارند میپرسم ، خانم محترم چی شد که شما تصمیم به آشپزی گرفتید و چرا دیگه شوهرتون آشپزی نمیکنن ؟! و ...

توسن شنبه 3 مهر 1400 ساعت 13:09

میشه موقع فیلم گرفتن اینقدر شیرین صحبت نکنیییی

نخیر نمیشه ، نصف خوشمزگی غذا از تعریف و تمجیدهای آشپز میباشد !

توسن شنبه 3 مهر 1400 ساعت 11:53

ما دلمون یهو هوای صدای شما رو کرد
نمیشه برامون چیزی بخونییییددد

سپاس از شما ، بزودی !

بارون پنج‌شنبه 1 مهر 1400 ساعت 21:06

آفرین آفرین...

سفارش پنج شنبه ی پاییزی عااالی بود

یعنی بارون دقیقا مصداق این ضرب المثله:
وصف العیش ، نصف العیش ! (لبخند)

lili پنج‌شنبه 1 مهر 1400 ساعت 18:12

سلام
چه خوب که اولین روز پاییز پنج شنبه بود. چقدر تو خونه هامون بهش خوش میگذره .دیگه خودش بدون تعارف میاد تازه سفارشم میده چی میخواد. ولی چون دوستش داریم به حرفش گوش میدیم. ممنون پنج شنبه جان که با اومدنت حالم خوبه. پاییزت مبارک

سلام و عرض احترام به هم 5 شنبه ای همیشگی و دوست داشتنی
کلا 5 شنبه ایها خودی هستند و بی تعارف و این حس خوبی به من میده ، من معمولا وقتی میرم جایی از قبل سفارش میدم غذا چی بپزن ، حتی اگه بار اولم باشه که میرم آنجا!
حس میکنم وقتی با میزبان راحت باشی اونم با شما راحت خواهد بود .
سپاس از اینکه توی این روز خوب و زیبای پاییزی همراه بودید

scammer doll پنج‌شنبه 1 مهر 1400 ساعت 14:39

من میدونستم فسنجون پختی بلاگر

من که روسریم عقبه چون دیشب یه قورمه سبزی پختم که نگو

باشه ، نمیگم !
یعنی این خانمها همش میگن ما آخرشیم و بهتر از ما نیست و بهترین غذا را درست میکنیم، خودشون هم به این حرف ها باور دارن؟
خوبه که اعتماد به نفس بالایی دارید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد