بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

وقتی نه میشنوید !

قبلا از این نوشته بودم که یه جاهایی لازمه "نه" بگیم و خوبه که این توان را داشته باشیم.

وقتی نه میشنویم چی؟ مثلا به کسی ابراز علاقه میکنید یا درخواستی از همسر دارید یا به هر عنوان جواب "نه " میشنویم ، عکس العمل شما از دید من میتونه نشانه قسمتی از شخصیتی از شما باشه  :

1- عصبی میشید و پرخاش میکنید؟ (پر استرس)

2- عصبی میشید و درون خودتون میریزید و چیزی نمیگید؟ (مضطرب)

3- ناراحت میشید و به روی خودتون نمیآرید و سعی میکنید لبخند بزنید ؟(احساساتی)

4- با آرامش میپذیرید و یه جورایی به حقِ انتخابِ طرف دیگه احترام میذارید؟(منطقی)

5- از قبل میدونستید که ممکنه جوابِ نه هم بشونید و براش برنامه داشتید و آماده بودید؟(آینده نگر)

6- اون لحظه چیزی نمیگید ولی به فکر انتقام در موقعیت متقابل میفتید (تو دلتون میگید نوبتِ منم میشه !)؟(بی رحم)

7- وارد بحث میشید و سعی میکنید جواب منفی او را به مثبت تغییر بدید؟ (سمج)

8- براتون اصلا اهمیتی نداره که نه بشنوید و تغییری نمیکنید؟ (افسرده)

9- سعی میکنید با واسطه قراردادن دیگران جواب را تغییر بدید؟ (تنبل)

10 - با مظلوم نمایی و تحریک احساساتِ طرفِ دیگه سعی میکنید تغییر ایجاد کنید؟ (سیاس)

نظرات 6 + ارسال نظر
توسن شنبه 3 مهر 1400 ساعت 14:36

هووومممم شاید بخاطر اینکه میترسیم زود اینکارو انجام داده باشیم بعد مورد قضاوت اون قرار بگیریم

این دیگه میو بود ! (لبخند)

بارون شنبه 3 مهر 1400 ساعت 14:10

دیگه از نه گفتن و نه شنیدن راحت تر هم داریم؟؟؟

ولی خیلی درست بود..

سپاس از همراهیتون

من شنبه 3 مهر 1400 ساعت 13:10 http://me2020.blogsky.com

هم 3 و هم 4...نمیتونم بگم بی تفاوتم و میدونم که طرف هم حق انتخاب داره فک کنم 50 50 ام بین این دو گزینه

سلام ای درگیر در میان برزخِ منطق و احساس ! (لبخند)

من اولش یکم ناراحت میشم ولی از اونجایی که متوجه میشم ناراحت شدن چیزی روحل نمیکنه سعی میکنم از فکرش بیام بیرون و از اونجایی که اونقدر حال ندارم که سعی کنم طرفو قانع کنم تو یک کلمه خلاصش میکنم : ( باشه !)

سلام احساساتی ! (لبخند)

سارا شنبه 3 مهر 1400 ساعت 12:16 http://15azar59.blogsky.com

۱۱: یه زمانی مهم بود که حتما جوابی که میشنوم بله باشه الان نه بله مهمه نه خیر گفتن کلا مهم نیست چون حسابی روی جواب طرف مقابل نمیکنم من کار خودمو میکنم دوست داشت همراه باشه و جواب بله بده نداشت نباشه و جواب نه بده تو هر کاری که باشه

11؟ (لبخند)
ولی در حقیقت یکی از همون گزینه هایی هست که من نوشتم ، اگه با دقت بخوانید !
ممنون از همراهی و نظرتون

توسن شنبه 3 مهر 1400 ساعت 11:57

من فک میکنم تا دوتا ادم دلشون با هم نباشه و ۵۰ ۵۰ نباشن رابطه تبدیل ب ارباب رعیتی میشه ....
داشتم فک میکردم خسته شدیم از این ادمای سست عنصر الکی دلمون ی چیز واقعی میخاد مث احساس ی ادم واقعییییی
چقد این روزا این چیز نایابیه بلاگر

خیلی وقتا از دیگران گله میکنیم ، جالبه که پای صحبت همون دیگران که میشینیم اونا هم همون گله ها را دارند !
شاید حس واقعی نمیدیم و برای همونه که چیزی هم نمیگیریم !
ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد