بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

لایک !

هر وقت کسی را در شبکه های اجتماعی یا دنیای واقعی بخاطر اینکه خوشگله ، خوشتیپه ، مشهوره ، فامیله ، دوسته ، اونم لایکت کنه  و ... لایک کردی ، اعتماد به نفس پایینی داری و قابل اعتماد نیستی !

برای تفکر های خوب و ایده های جدید و جالب اگه کسی یا مطلبی را دوست داشتی و لایک کردی ، قوی و محکم هستی !

نظرات 10 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 21:12

بله خوب اینم حرفیه اماتموم حرفا که گفتم همه خصوصیاات خودم بود عجیب غریبم شخصیت عحیب غریب پیچیده دارم هرچی ادم هرجورهستی بادخودت دوس داشته باشی من اینارودوست دارم همین که کسی نتونه راحت کشفم کنه عجیب غریب باشم زبون من دراوریاخودم داشته باشم دیوونه وخلباشم اما این که گفتم براهرکسی یه شخصیتی ازخودش رومیکنه این دیگه مال من نیست

از نظر من هم شخصیت هرکس مثل اثر انگشتش با دیگران متفاوته و اتفاقا یکی از جذابیت های دنیامون همینه.

نرگس پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 19:13

نه من خودم دوست ندارم اماازنظربقیه اینجوریه

نمیشه به حرف دیگران هم بی توجه بود

نرگس پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 18:54

اگه ادمی باشه که شخصیت واقعیش به همه نشون نده پیش هرکس یه جوری یه شخصیتی داشته باشه مرموز وخیلی عجیب غریب باشه وحرفا عجیب غریب کلمه ها و حرفامن دراوری ازخودش دربیاره وباعلامت سوال یااستیکر یا متعههعاا اینجوری نشون بده همه چیش بشدت پیچیده باشه چی؟

خب یعنی اون میو میو هست و وقتی زبانش را متوجه نمیشید میبایست ازش دوری کنید تا زمانی که درکِ کاملی از آنچه میگوید و میخواهد داشته باشید !
فکر میکنم نیازی به گفتنِ من هم نبود ، مگر اینکه خودتون دوست داشته باشید با زبانِ گربه ها باهاتون صحبت بشه !

نرگس پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 18:32

شمابراحرفاپیچیده وعجیب غریب میگی میومیو براادمی که خودش کاراش عجیب وغریب وشخصیتش پیچیدس چی میگین ؟

خیلی میو میو ! (لبخند)

نرگس پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 18:19

خوب من حرفام سخت وپیچیدست وکمی عجیب غریبه

پس میو میو ! (لبخند)

نرگس پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 18:03

خوندم من هم همون گربم ازنظرتون

سخت بنویسی ، بله ! (لبخند)

نرگس پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 17:50

میو میو؟ ببخشیدنفهمیدم

این پست را بخوان لطفا:
https://tosan35.blogsky.com/1399/09/09/post-1071/%d8%b5%d8%ad%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%da%af%d8%b1%d8%a8%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d8%9f-

نرگس پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 17:23 http://http//narges1370m.blogfa.com

ادم بایدخودش لایک کنه چه خوشگل چه زشت اصلی ترین لایک خودش باشه ادمی که شخصیت داشته باشه لایک داره فقط

ممنون از نظرتون ، البته با کمی میو میو ! (لبخند)

بارون پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 12:58

هر گردی که گردو نیست، حالا هر لایکی که واقعی نیست..

از نظر من هم، لایکی که مفهوم و معنی و دلیل ارزشمندی نداشته باشه ، واقعی نیست.

scammer doll پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 11:43

لایک

سپاس !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد