بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پنجشنبه زبل!


به ۵ شنبه میگم میخوای خودم برای شام مرغ سوخاری با هویج سرخ شده بذارم یا از بیرون پیتزا سفارش بدم؟

میگه مرغ سوخاری را بذار بخوریم تا پیتزا برسه !


بازم با اینکه اینهمه خوش اشتهاست ، خوبه که لاغر مونده ، احتمالا تو قصر روزها آشپزی در حد بلاگر ندارند ، خب وقتی به روزی میگی دوست دارم ، میبایست عواقبشم بپذیری !

***

از نظر من خانمها با آرایش ملایم زیباتر به نظر میرسند ! تمام عروس هایی را که بعد عروسی با آرایش کم دیدم ، از شب عروسیشون خیلی بهتر دیده میشدند!

و تمام عروس هایی را که با آرایش های آنچنانی دیدم ، اگر در یه شب تاریک در یک کوچه میپریدند جلو من ، الان دیگه بلاگری نبود که این اطلاعات را بهتون برسونه !


https://s20.picofile.com/file/8441908184/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B0%DB%B7_%DB%B1%DB%B8%DB%B3%DB%B0%DB%B2%DB%B4.jpg


نظرات 6 + ارسال نظر
توسن شنبه 17 مهر 1400 ساعت 12:58

بلاگر بهت توصیه میکنم یا نزدیک این مرغا نشی یا شب ی جکی چان همرات باشه

اصولا تو هر خونه ای یه جکی چان لازمه ! (لبخند)

نرگس جمعه 16 مهر 1400 ساعت 19:37

ببخشیدحرف خوبی تشبیه خوبی نگفتم الانم شدهمون اب که ریخته شده

مطلب خاص و مورد داری نبود و اصولا من از ابراز نظر و بیان تفکر ناراحت نمیشم. ، هر چند خلاف عقیده من باشه.

نرگس جمعه 16 مهر 1400 ساعت 19:24

میگین میومیو یادگربه ای می افتم همیشه میادپیشمون براغذا .کلمه جالبی پیداکردین میومیو

سپاس از همراهی شما

نرگس جمعه 16 مهر 1400 ساعت 18:26

قبلنامیگفتن کره ای وچینیاشبیه همن نمیشه ازهم تشخیصشون دادالان ایرانی ها اینطوری اند دختراوزناایرانی وپسراودخترا روگاهی هم نمیشه ازهم تشخیص داد

با کمی میو میو ، ممنون از نظرتون !(لبخند)

ترانه پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 23:10 http://taraaaneh.blogsky.com

آرایش خوب آرایشی هست که آدم رو زیباتر میکنه اما طبیعی بنظر میرسیه و بنظر میاد زیبایی طبیعی هست.

با شما موافقم ، حتی طبیعت هم بدون دست کاری انسان زیباتره

بارون پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 21:28

بلاگر هم کم زبل نیست، پنج شنبه خوب جایی اومده..

خب آرایش زیاد دوست دارن دیگه...
کار راحتی نیست تحمل این حجم از مواد آرایشی، تازه سزاوار جایزه هم هستن‌‌..

این جایزه جالبه ، خانمها کلا اگر بلایی هم سر آقایون بیارند و روانه بیمارستان هم بکنندشون ، توقع جایزه دارند ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد