بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شام شنبه 17 مهر 1400 بلاگر و جایزه !

در فیلم زیر موادی را خواهید دید که شام امشب بلاگر مورخ 17 مهر 1400 بلاگر را تشکیل میدهند ، تا ساعت 7 امشب وقت دارید که حدس بزنید شام امشب بلگر چی بوده و اگر درست بگید ، جایزه خواهید گرفت ! واقعی؟ بله ، واقعی !  هر جا باشید هم جایزه را به شما میرسونم ، بلاگر حرف میزنه و عمل میکنه !

فیلم شام شنبه شب 17 مهر 1400 بلاگر با جایزه !

شام بلاگر چی بود؟

نظرات 9 + ارسال نظر
بارون شنبه 17 مهر 1400 ساعت 21:00

نه منظورم این بود که این جایزه که مال من شد و بلاگر حرفش حرفه..
جایزه بعدی رو هم پیش پیش صاحب شدم..
جایزه نه یکی که چند تا..

یعنی همبرگر رو ساندویچ سوسیس گفتی جایزه هم میخواهید؟ انگار کشتی رو هواپیما بگید و بعد بزور بگید جواب را درست گفتم و هر دو ما را به مقصد میرسونه !
همین که در مسابقه شرکت کردید برنده محسوب میشید ! (از حرفایی مشابه "چیزی از ارزشهای شما کم نشده" و از این حرفا !(لبخند)

بارون شنبه 17 مهر 1400 ساعت 20:54


حیف شد، من و جایزه خیلی همو دوست داشتیم..
نوش جونتون..
تا جایزه بعدی...

تا جایزه بعدی؟ یعنی الان میخوای بری کل اینترنت رو پر کنی بلاگر حق منو خورد و از این حرفا؟؟؟(لبخند)
سپاس از شما

نرگس شنبه 17 مهر 1400 ساعت 20:52

خوب اینم راست میگی شما... یه چیزی داشت سرخ میشد که اون خوب شبیه فلافل بود اما یه چیزدیگه بود نمیدونم حوصله فک کردن ندارم نگامیکنم نظرات رویاخودتون بگین چی بوده اخرش

یکی این نرگس را باد بزنه و بهش برسه ، حالش خوب نیست !
نرگس محترم ، انرژی صرف نکن ، فیلمش را گذاشتم ، فعلا با بارون در حال دست به یخه شدن هستیم ، جواب نداده ولی بزور میخواد جایزه بگیره !

بارون شنبه 17 مهر 1400 ساعت 20:49

جایزه..
جایزه زوری..

این دیگه از زوری هم گذشته ، جایزه در سر گردنه میباشد ! (لبخند)

بارون شنبه 17 مهر 1400 ساعت 20:43

همبرگر هم برادر سوسیسه
جر زنی کار خوبی نیستااا اگر دقت کنید آخر کامنت نوشتم و ... غذای شما میتونست جزو این سه نقطه باشه..
خب حالا جایزه ام چیه؟

یعنی واقعا درست گفتید ، جر زنی کارِ خوبی نیست ، فقط فکر کنم منظور بیشتر به شما میخوره نه من ! (لبخند)

نرگس شنبه 17 مهر 1400 ساعت 20:37

یه کوچولو فقط چیزی نشون میدادی شما لااقل ادم حدس میتونست بزنه نه فقط گوجه وخیارشور.شادم فلافل بوده که گوجه خیارشورکنارش میزارین

گوجه و خیار شور پای ثابت این غذاست ، بقیشو نشون میدادم که دیگه جایزه دادن خنده دار میشد !

بارون شنبه 17 مهر 1400 ساعت 20:36

همین دیگه اگه وقت داشتم حتما همه غذاها رو میگفتم، سیب زمینی سرخ کرده همراه همیشگی بلاگر رو که داشت، تازه تنها شرکت کننده در مسابقه بودم پس برنده شدم
آفرین بارون

سوت ، دست ، هورا ...
قرار بود اسم شام امشب را بگید نه کل غذاهای دنیا رو ! (لبخند)

نرگس شنبه 17 مهر 1400 ساعت 20:21 http://narges1370m.blogfa.com/

بعد جایزم میخوای بدی شما؟ سرکارمون میزاری شما گوجه وخیارشوریه چیزی که سرخ داره میشه وغرق روغن وکف عین سماور قل قل میکنه هیچیشم معلوم نبودمن خودم استادسرکارگذاشتن خانواده دوستان بلاگفایی ام کارتون جالب بود یه فکردیگه براسرکارگذاشتن انداختین تومغزم

آهان ...یعنی مثلا همه چیز رو نشون میدادم ، بعد شما لازم بود حدس بزنید؟ دیگه اون جایزه هم داشت؟ یعنی اگه همه مواد رو نشون میدادم اونوقت شما میگفتین چی بود ، سر کار گذاشتن نبود؟ (لبخند)

بارون شنبه 17 مهر 1400 ساعت 18:54

یعنی ماشالا آقای بلاگر، یه سوزن میندازین انبار کاه و براش جایزه تعیین میکنید؟
با توجه به پست طنز فکر میکنم بلاگرمون گرفتار شده..( شوخی میکنم، خدا نکنه)
بال کبابی
فیله مرغ
سوسیس کبابی
ژامبون
و ...

وقت کردید چند تا غذای دیگه هم بگید ! (لبخند)
در ادامه جواب را خواهید دید ، سپاس از تلاش شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد