بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ناهار دریایی پنجشنبه

پنجشنبه اس داده میگه آنقدر دلم برای دریا تنگ شده که نگو، میگه با این وضع محدودیت که نمیتونی منو ببری لب دریا ، اقلا برای فردا یه غذای دریایی درست کن...حقیقتش خودم هم هوس کرده بودم

ناهار پنجشنبه و بلاگر

این پست ادامه دارد

نیت و گوش کنید (حافظ و بلاگر)



نظرات 5 + ارسال نظر
مسافر جمعه 23 مهر 1400 ساعت 21:04

غزل قشنگی بود و قشنگ هم خوندین...
شب پنج شنبه که گذشت برای شما شب شنبه خوبی آرزو میکنم.

سپاس از شما

نرگس پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 11:53 http://narges1370m.blogfa.com/

پنجشنبه ای نیستم پنجشنبه ادم دلت میگیره مخصوصاوقتی عزیزی ازدست داده باشی اما با گوش دادن صدا وارزوکه گفتین حس خوبی به ادم منتقل کرد

همه آدمها یه روزی میرن !
ممنون از شما

lili پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 10:28

سلام
عجب پنج شنبه زرنگیه منم میخواستم میگو درست کنم گفت نه مرغ درست کن .نگو که خونه شما سفارش داده .گفتم باشه پس منم فردا درست میکنم. بازم دستش درد نکنه که میادو خوشحالمون میکنه پس هرچی گفت گوش میکنم. مرسی پنج شنبه جان. سپاس

سلام و درود و عرض ادب و احترام به هم پنجشنبه ای گرامی
همراهان وفاداری مانند شما و دیگر همنشین های محترم خصوصا پنجشنبه ایهای عزیز مایه امید و خوشحالیه ، به امید روزی که همه پنجشنبه ای بشن و از نفوذی ها هم خبری نباشه ! (لبخند)
این پنجشنبه زبل همه جا داره سفارش غذا میده و بعد ببینه کجا غذا و مخلفاتش بهتره میره آنجا، البته پیش هر کدوم از هم پنجشبه ایهای نازنین باشه حس خوبی داره.
ممنون از همراهی شما و روز شاد و پر از خوبی براتون آرزو میکنم

بارون چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 23:45

پنج شنبه ی زبل..

اونم میدونه میون این همه 5 شنبه ای کجا را انتخاب کنه و هر هفته بره! (لبخند)

من چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 22:04 http://me2020.blogsky.com

برای تهیه میگو خوشمزه به من بوشهری رجوع کنین

رجوع؟ خب بگو همینجا !
باور کن تا بوشهر آمدن سخته ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد