بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

یکی از خوشمزه ترین ها !

امشب یکی از خوشمزه ترین غذاهای بلاگر را درست کردم و 5 شنبه هم داره بالا و پایین میپره و ذوق میکنه ! میگه برای یه هفته بهم انرژی دادی !

شام 5 شنبه بلاگر

فیلم نهایی شام فوق العاده 5 شنبه ، یه تیکه خوردم ، واقعا عالی شده !

یعنی اونایی که این غذا را از رستوران سفارش میدن ، اشتباهِ بزرگی میکنند !

نظرات 12 + ارسال نظر
نرگس جمعه 23 مهر 1400 ساعت 12:50

پس حق بامنه فقط شمامیخواستی بگی خوشتیپی D منم حق دارم پز نقاشیام بدم

بله ، حق با شماست !

نرگس جمعه 23 مهر 1400 ساعت 11:28

اقا نه من کی اینوگفتم بحث سراشپزی بود گفتم هرکس هنری داره حق داره پزش بده حالا خوشگل هم مثالی بود زدم امادلیل نمیشه ادم پزش بده اصاموافق نیستم . دیگه گفتی میگی خوشتیپم بادبیام بگم؟ خوالان میخواستی بااین حرف شمابگی خوشتیپم دیگه

لبخند

نرگس جمعه 23 مهر 1400 ساعت 11:18

براچی ؟ خوگفتم حق داری پزبدی شما اینم هنریه براخودش خومثال زدم ..خوشگلی رو مثالی نبودبزنم خوب خوشگل باشی حق نداری پزبدی ؟خو البته موافق نیستم ها اما خوبعضیاهستن هی پزمیدن

من نظر خودمو گفتم ، مثلا بلاگر خیلی خوشتیپه ، میبایست همش بیام بگم ؟! (لبخند)

نرگس جمعه 23 مهر 1400 ساعت 10:56

سلام .نه خوب حق داری شما اگه هنری دارین پزش روبدی اشکالش چیه ادمی دست خودت نیست یکی رو میبینی ازهنری داره تعریف میکنه خوب پیش خودت میگی هی پز میده این ادم چیه هی پزمیده خوهنریه داری هرکس ممکنه هنری داشته باشه حق داره یکی اشپزیش خوبه یکی خوشگله یکی نقاشیش خوبه حق داره پزبده ایرادنداره پز بده

هنر؟ خوشگلی؟ ضمن احترام به نظر شما با این موافق نیستم !

نرگس جمعه 23 مهر 1400 ساعت 00:02

شمامنویادپسرخالم میندازی همش میگه غذای من عالیه ...نقاشی وطراحی من بهترتا نقاشیا تو کارامن عالیه هیم پزش میدادبه من یه بار پیتزا برام درست کرد چنان تعریف کرد از پیتزاش دستپختش.. یه بار یه بادکنک داشتم گفت طراحیم خوبه ومعلم و طراح بودم نقاشی کشیدروبادکنکم بعدچندوقت دیدم کوچولوموچولوشده بادکنکم نقاشیاوطراحیاش میدیدین که کشیده روبادکنکم خیلی مسخره وزشت انقدم محکم خودکارکشید رو بادکنکم تازودبادش خالی شد..بازم میو میو؟؟

یعنی منظور اینه بلاگر پز میده؟ از نظر من اگر کار خاصی میکنی ، حق هم داری پزشو بدی ، اینم از اون کلماتیه که ظاهرا بار منفی داره ولی ایرادی نداره که گفته بشه !
ممنون از نظرتون

نرگس پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 23:51

کجاش میومیو ؟

همش نرگس! (لبخند)
واقعا متوجه نشدم چی شد

نرگس پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 23:41 http://narges1370m.blogfa.com/

شمامنویادپسرخالم میندازی همش میگفت غذام عالیه نقاشی من بهترتاتو کارامن عالیه هیم پزش میدادبه من یه پیتزا برام درست کرد چنان تعریف کردیه بادکنک داشتم گفت طراحیم خوبه ومعلم بودم نقاشی کشیدروش بعدچندوقت دیدم کوچولوموچولوشده نقاشیاشم میدیدین خیلی مسخره انقدم محکم خودکارکشید تازودبادش خالی شد

میو میو !
یعنی این گربه از بس میو میو کرد ، دیگه صداش در نمیاد ! (لبخند)

بارون پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 22:42

حالا درسته خیلی پز پیتزاتون رو دادین و فقط هم مخصوص خودتون درست میکنید و ... ولی ای ظاهرش که بدک نیست

ای ؟ بدک؟
درک میکنم ، یعنی چیزِ دیگه ای هم نمیتونستید بگید ! (لبخند)

نرگس پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 20:38

من کامل ندیدم یکم ازاولش فقط دیدم خواستم ببینم غذاچیه بااون چیزایی که نشون دادین فهمیدم پیتزاست .بله نشون دادی شما .حرفتون اشتباخوندم که اینوگفتم الان درستش خوندم ببخشید

چیزی نبود !

نرگس پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 20:20

شماالان عین فیلم باب اسفنجی رستوران خرچنگ دستور همبرگراش نوشته روکاغذو هیچکسم نمیدونه راز این همبرگرش چیه .

من که فیلمش را هم گذاشتم !
نذاشتم تو یه شیشه تو گاو صندوق خرچنگ که ! (لبخند)

نرگس پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 20:09

خوب ندین همش مال خودتون مگه کسی ازشماپیتزاخواست بعداگرم ازتون پیتزابخوام شماکجایی من کجا میگم خسیسی شما چیزی روباکسی تقسیم نمیکنی شما

پیتزا فرق میکنه ، یه حس خاصی دارم ، پیتزای بلاگر به آدم حس زندگی میده ، حسِ زنده بودن ، نفس کشیدن و ... !
نرگسِ گرامی ، پیتزای بلاگر شوخی نیست ! حتی نزدیکانِ من هم خیلی دنبالش بودن ولی نتونستن اونی که برای خودم درست کردم را بخورن !

نرگس پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 19:52 http://narges1370m.blogfa.com/

اصا غذاازرستوان نمیخورم یاپیتزااصاسفارش نمیدم خونگی درس میکنیم دلمون اب کردین

واقعا عالی شده بود ، یعنی پیتزای بلاگر یه غذای خاص هست و ضمنا اونی که برای خودم درست میکنم به هیچکس نمیدم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد