بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

غمگینترین آهنگ شاد !

غمگینترین آهنگِ شادی که شنیدم از نوازندگانِ دوره گردی است که  شبها گاهی صدایشان را میشنوم !

نظرات 7 + ارسال نظر
نرگس شنبه 24 مهر 1400 ساعت 22:48

هیچ چیزی ارزش نداره به خاطرش بخوام خودم غمگین کنم وناراحت دنیاارزش نداره خودم اذیت میشم فقط من همیشه به قول بعضیانیشم باز اگرم ناراحت باشم بیشترمیخندم توپستامم معلومه بین دوستان معروفم به باب اسفنجی

سلام باب ! (لبخند)

توسن شنبه 24 مهر 1400 ساعت 17:55

اررررهههههه
اهنگش هست خیلی وقتا تو سرت ولی یادت نمیاد متنش چیه
فقط مدام ریتمشو تکرار میکنی

بله ، دقیقا!

توسن شنبه 24 مهر 1400 ساعت 17:52

منم برام اتفاق افتاده
خیلی جالبه هااااا
من و تو ن شما ک اینقد اهنگ گوش میدیم
باید فرکانس اون اهنگایی ک تازه شنیدیمو بشنویم اما همونایی رو میشنویم ک خیلی وقته ازش گذشته خیلی عجیب غریبه هاااا

بله خصوصا وقتیمیو میو باشه!

توسن شنبه 24 مهر 1400 ساعت 17:45

چی میخوندن ...؟؟

شاد بود ولی حس شادی نداشت !

نرگس شنبه 24 مهر 1400 ساعت 13:56

صدای اکاردئون خیلی دوست دارم غمشون رو کامل حس میشه کرد فهمید .این روزاغم عجین شده باحال هوای ما پیجیده توافکارو همه چی

شما را نمیدونم ، من که اصلا غمگین نیستم ، یعنی اصولا چیزی را در آن حد ارزشمند نمیبینم که بخوام براش غصه بخورم !

بارون شنبه 24 مهر 1400 ساعت 13:30

همیشه که زندگی به دل آدما نیست، حتما اونها هم دوست دارن شرایط بهتری میداشتن ولی همین که میتونن در این دنیای شلوغ و بی مهر عامل حال خوب باشن یک هیچ از خیلی ها جلوترن..

سپاس از نظر و همراهیتون

بارون شنبه 24 مهر 1400 ساعت 13:08

و خیلی وقت ها دلنشین ترین...
هر بار که پیش میاد تا نوازنده دور بشه تنها صدایی که می‌شنوم فقط اون آهنگه و به نظرم غمگین بودنش هم یه قشنگی خاصی داره

بله ، خصوصا صدای آکاردئونشون را دوست دارم ، ولی هر وقت صداشون را میشنوم حتی وقتی دارن آهنگ شاد هم میخوانن ، به این فکر میکنم که خودشون دوست داشتند زندگیشون اینطور باشه؟ توی کوچه ها؟ قطعا ته دلشون غمگین هستند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد