بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دوره های خواستگاری !

تا 25 سالگی دختر خانمهای دم بخت برای ازدواج ناز میکنند و بهانه میارن که میخوام ادامه تحصیل بدم یا هنوز زوده و از این حرفا ، بین 25 تا 30 احساس خطر میکنند و سعی میکنند از خواستگارانِ محترم نگذرند ، بالای 30 دیگه خودشون میرن خواستگاری ! (لبخند)

نظرات 8 + ارسال نظر
.. یکشنبه 25 مهر 1400 ساعت 08:13

شاید اینطور باشه ولی بعد ازدواج تازه میفهمن که اشتباه کردن و مردا اون چیزی که تصورش رو میکردن نیستن و تنهایی زندگی کردن خیلی خیلی خیلی خیلی بهتر بود.

راجب به بعدش چیزی ننوشتم !
از دیدِ من زن و مرد میبایست سعی کنند بعد ازدواج هم دوستیشون را حفظ کنند !
سپاس از نظرتون

توسن شنبه 24 مهر 1400 ساعت 18:00

دیگ مجبوریم بسازیم باهاتون
فقط جون خودتون تا خونه باباتون هستین عمل بینی و لیزر و پروتزو هر چی دارین انجام بدین

واو ... عجیب بود که اینطور واقعیتها را برملا کردید ! (لبخند)

توسن شنبه 24 مهر 1400 ساعت 17:54


ویلا تو شمال بخای برات میخرم
کنسرت ساسی میبرم
از رو برج میلاد میپرم
لا لا لای لا لا لای لالالای

میبینم که واقعیت ها را درک کردید!

توسن شنبه 24 مهر 1400 ساعت 17:43

ما ک از همین الان اومدیم خاستگاری جواب ن شنیدیم

داماد ها جدیدا مهریه میخوان ، لابد نپذیرفتین ! (لبخند)

نرگس شنبه 24 مهر 1400 ساعت 15:28

قطعا بهتون بااین پست حمله میشه دنبال شرمیگردی شما

دنبال جایی هستم که فکرمو بنویسم ! (لبخند)
اصولا نظرِ مخالف هست که باعث رشد و تکامل افکار انسان میشه ، من ازش فرار نمیکنم و به استقبالش میرم !
درود به مخالفِ نظرِ من و به شما همنشینِ گرامی

بارون شنبه 24 مهر 1400 ساعت 14:59

با احترام به نظرتون به نظر من اصلا خنده نداشت
و معتقدم به زودی دوره این چیزا هم تموم میشه..

فارغ از جنسیت هر زن یا مردی زمانی که استقلال و آگاهی داشته باشه می‌تونه به ازدواج فکر کنه، شرایط برای همه یکسان نیست حالا یکی ممکنه ۲۰ یکی ۳۰ یکی ۴۰ و یکی هم هیچ تصمیمی برای ازدواج نداشته باشه.
در جامعه ای که به خاطر فرهنگ اشتباه حق استقلال رو از آدم میگیرن قشنگ نیست مطرح کردن اینجور موارد..

با احترام به نظرمن ؟ قشنگ نیست مطرح کردنِ اینجور موارد؟
یادِ مطلب ببخشید ... ولی و اما و اگر افتادم !
یعنی نظرمو نگم؟ این مطلبی که نوشتم از دیدِ من کاملا واقعی بود ، شاید نه در همه ولی اکثرا این دوره اتفاق میفته.
با سپاس و احترامِ کامل به نظر شما

من شنبه 24 مهر 1400 ساعت 14:35 http://me2020.blogsky.com

خیلی وقته نظر سنجی نذاشتین
میخواستم با نظرسنجی هاتون خودم رو به چالش بکشم ولی پیدا نشد

موضوعش باشه ، میذارم ، سپاس از همراهی و پی گیریتون

من شنبه 24 مهر 1400 ساعت 14:32 http://me2020.blogsky.com

قطعا طنز بود

نخیر ، قطعا واقعی بود ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد