بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

طنز: تهمت ناروا به آقایان؟!

چیه بعضی ازخانمها میگن میریم تو خیابون آقایون مزاحم ما میشن و اذیت میکنن و از این حرفا؟
یه بار آندرکاور، لباس زنونه پوشیدم  و با مانتو و روسری، رفتم خیابون ،2ساعت هم گشتم،هیچکس حتی نزدیک من هم نشد و اتفاقا خیلی با مراعات از کنارم رد میشدند!
البته توضیح اینکه دیگه حال نداشتم ریش و سیبیلمو بزنم! (لبخند)
نظرات 7 + ارسال نظر
توسن دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 23:27

ریشو سیبیلتو بزنی ی رژ قرمزم بزنی قول شرف میدم ی شوهر خوب پیدا بشه

داسنان طنز و تخیلی بود!

توسن دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 23:25

همین ک از کنارت رد میشدن جای تعجب داره
شاید از اون نظر ک موجود ناشناخته ای بودی براشون جذاب بودی میومدن نزدیک ببینم چجوریایی

دقیقا!
با وحشت از اون ریش و سبیل رد میشدن !

نرگس دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 18:33

خوب منم گفتم وصله ها وزن وبچه میاداین کارباهاتون انجام میده لباس ارایش منظورم بوددیگه

لبخند !

نرگس دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 17:52

خوب فکر کردم بازکامنتم تاییدنزدین حتما حرفی توش بوده که ازدیدشما مشکل داشته
.
...هیچی از خداشونم باشه دائیم منظورمه که شماگفتی چی میکشه ازدستت الان میگم دائیم ازدواج کردن یه پسردارن دست ما رم ازپشت بستن مادوز شیطونی کردنمون نصبت اقاپسرشون کمتر منظورم اینه درسته من شیطونم اما الان یه پسرداره دائیم که بشدت شیطون ترازمنه . بزاشما ازدواج بکنی البته اگه خانومتون شیطون باشه قطعااین کارمیکنه همین که شما گفتی این وصله ها به بلاگر نمیچسپه منظورم بود که دخترداربشی شما ببینم میچسپه یانه این وصله ها هرکسی اینوگفته که این وصله ها نمیچسپه به ما برعکسش شده به عین دیدم که چسپیده وصله بهشون

نرگس ، کلا اشتباه متوجه میشید ، منظورم این بود لباس زنونه پوشیدن به بلاگر نمی‌چسبد و ...
در هر حال ممنون که هستید.

نرگس دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 16:28 http://narges1370m.blogfa.com/

بازم کامنتم مشکل داشت؟ من چرامشکل نمیبینم؟ نداشت مشکل هیچکدوم ازدیدشمامشکل داره؟ خوب تقصیردیدشماست D من دیگه وبلاگتون نمیام

متوجه نشدم ولی هر جور راحت هستید، بهترین ها را براتون آرزو میکنم.

نرگس دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 15:51

هیچی از خداشونم باشه الان ازدواج کردن یه پسردارن دست ما رم ازپشت بستن مادوز شیطونی کردنمون نصبت اقاپسرشون کمتر . بزاشما ازدواج بکنی البته اگه خانومتون شیطون باشه قطعااین کارمیکنه دخترداربشی شما ببینم میچسپه یانه هرکسی اینوگفته برعکسش شده به عین دیدم

کلا میو میو! (لبخند)

نرگس دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 15:34

برامنم سوال حالا بعضیا حقیقامزاحم میشن واقعابرامن اتفاق افتاده اماهمه که این نیستن اره توفیلم دیدم مردلباس زن پوشیده یاچادرزن هادی کاظمی یکی ازاین بازیگراست که بالباس زن زیاددیدمش جوادرضویان وخیلیا دیگه حالا توواقعیت هم دیدم . من یه بارخونه مادربزرگم داییم ارایش کردم لباس زنونه روسری سرش کردم باسبیل خیلی قیافشون خنده دارمیشه مردااینجوری

دائیتون چی میکشه از دست شما؟!
البته این داستان تخیلی و طنز بود ، این وصله ها به بلاگر نمیچسبه ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد