بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

رفته !

توی همه آهنگها و شعر ها از کسی که رفته و ترکشون کرده مینالن و دلتنگشن و میگن تروخدا برگرد و از این حرفا ، هیچکس از اونی که رفته نمیره بپرسه که چی شد؟ چه بلایی سرت اومد که رفتی ؟ چی کم داشتی؟ چقدر اذیت شدی ؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 12:34

اتفاقا اونی که رفته عذاب بیشتری کشیده، رفتن واقعا آسون نیست و هیچ آدم سالمی انتخابش رفتن نیست مگه اینکه چیزی جز سیاهی نبینه

سپاس از نظر شما

نرگس چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 11:56

خود منم همینامنظورم بودکلی گفتم فقط مشکل من میدونین کجاش قشنگ وواضح نمیگم که طرف اشتباه نکنه غیرازپیچیده بودنم اینم یه مشکل دیگست که من دارم کلی گفتم

لطف کردید.
ممنون از نظرتون

نرگس چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 11:10

ادم ازدلتنگی خفه بشی امامنت کسی رونکشی چراباد کسی که رفته روبازبرگردونی اگرم بهترین بودقطعا اگرم برگرده اون ادمی که تومیشناختی وتوذهنت بوده دیگه نیست وکلی عوض شده اخه چرابادبری منت کسی که رفته روبکشی تابرگرده؟ غرورمگه نداری ادم موندنی بودباهزارفحش وبدبیراه ولگدهزارکوفت وزهرمارنمیره اونی که بخوادبره ازاول چمدونش اماده بسته یه گوشه که یه روزبره ولی موندی هرکاریش کنی بازمیمونه

معذرت میخوام ، ببخشید ، دیگه نمیرم دنبالش ، رفته که رفته ! (لبخند)
نرگس گرامی ، منظورم این بود که همه از کسی که اونا رو ترک کرده میگن ، کمتر از اون رفته و دلایل رفتنش صحبت میشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد