بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ته دیگ سیب زمینی 5 شنبه ای !

پنجشنبه داره کمک میکنه بهم !

من که دارم غذا درست میکنه بالا پایین میپره و ذوق میکنه ، خصوصا برای ته دیگهای سیب زمینی ،  یعنی تا این حد منو دوست داره !

فیلم مراحل اولیه ناهار بلاگر و 5 شنبه !

مرحله نهایی ناهار پنجشنبه ای بلاگر

نظرات 5 + ارسال نظر
توسن شنبه 1 آبان 1400 ساعت 23:42

بنظرم پنج شنبه ی بلایی سرت اورده

لبخند

نرگس جمعه 30 مهر 1400 ساعت 00:12

ته دیگ سیب زمینی باادم حرف میزنه ته دیگه سیب زمینی شمارونمیگم ها کلا میگم

بله ، با من هم حرف زد ، گفت بیا منو بخور ، منم حرفشو گوش کردم ! (لبخند)

توسن پنج‌شنبه 29 مهر 1400 ساعت 18:58

بهههرررررااادددددددد
امشب برامون گیتار نمیزنیی؟
دلم تنگ شده خب میدونی خیلی وقته نزدی

ممنون از شما ، وقت بشه حتما ، احتمالا یه شبِ دیگه

توسن پنج‌شنبه 29 مهر 1400 ساعت 18:56

بررروووههه من ک میدونم بشقابه رو صاف کردی داری اینو ب ما میگی ک من خیلی اِلم من خیلی بِلم ما خودمون وجترینیم بچ خوشگل

من هم الم هم بل !
در هر گونه مسابقه آشپزی هم شرکت میکنم !

توسن پنج‌شنبه 29 مهر 1400 ساعت 18:40

یعنی تو ن شوما همه اینارو تنهایی خوردی
لامصب جوجه هات چشمک میزنه

نه ، من زیاد نمیخورم ، معمولا این بشقاب برا سه وعده منه،خیلی خوب شده بود خصوصا ته دیگ سیب زمینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد