بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آمد !

بالاخره اومد ، چقد منتظرش بودم برای شنیدن صداش، طراوت حضورش، لطافتی که به زندگیم میده ، ای کسایی که فکرشان خراب است ، بارون رو میگم ! (لبخند)

نظرات 3 + ارسال نظر
من دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 15:11 http://me2020.blogsky.com

من حین خوندن هنوز به ته نرسیده بارون رو تجسم کرده بودم

لبخند

توسن شنبه 8 آبان 1400 ساعت 22:07

هااااااییییییییی نگوووو الان چند روزه اینجا هوا ابریه اما بارون نمیاد دلمان اب گشت

بارون خوبی بود از نصف شب تا نزدیکای ظهر داشت میومد.
امیدوارم اونجا هم شروع بشه

نرگس شنبه 8 آبان 1400 ساعت 18:44

من منتظربودم اخرش بگین پنجشنبه منظورتون .دیشب اینجابارون وتگرگ بود بزرگ بزرگ انگاخداازبالاسنگابزرگ پرتاپ میکردبرامون

وقتی پنجشنبه میره تا هفته دیگه من هستم و یه زندگی عادی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد