بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ترسیدم !

من ساده یه خانمی را دیدم ،اول فکر کردم برا هالوین خودشو درست کرده بعدا متوجه شدم آرایش معمول بعضی از خانمها همینه ! (لبخند)

نظرات 4 + ارسال نظر
توسن شنبه 8 آبان 1400 ساعت 22:05

پنج شنبه ی اب قند بده بلاگر از دست رفت

همینو بگو !

نرگس شنبه 8 آبان 1400 ساعت 11:39

عمل که میکنن وطرزلباس پوشیدن وعشوه رارفتن و لباسا عجق وجق صورتاعجیب غریب ترسناک لبا ژل ژده صورت وگونه وفلان میگن پلنگی

واو ... اسمشم ترسناکه ! (لبخند)

سارا شنبه 8 آبان 1400 ساعت 11:27 http://15azar59.blogsky.com

مثلا ساعت ۶ صبح توی مترو وقتی اون همه ارایش را روی صورت طرف میبینم به خودم میگم یعنی از ساعت چند بیدار بوده ارایشش انقدر تکمیله و یاد خودم میوفتم که ساعت ۵ و نیم کشان کشان از تخت خواب میام بیرون

علاقه که باشه ، همه چیز ممکنه !
کشان کشان ! (لبخند)
ممنون از نظرتون

نرگس شنبه 8 آبان 1400 ساعت 11:09

کلا این روزازیادشده ادم ساده بدون ارایش کم شده همه شبیه هم شدن تشخیصشون سخته .یه دسته عروسکی .یه دسته ارایش خیلی غلیظ که هرچی لوازم ارایش دم دست داشتن روصورت خالی شده .یه دستم میگن پلنگی ازاون عملی و گونه کاشتن ولب ژل زده و بوتاکس و بقیش نمی دونم ترسناکاهستن

پلنگی؟ شلوار پلنگی شنیده بودم ، آرایش پلنگی نه ! (لبخند)
ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد