بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

زیر لفظی من کو؟

میدونستین در خطبه عقد  وقتی به کسی وکالت نمیدین و خودتون خطبه را میخوانید در حقیقت این آقایون هستن که بله (قبلتو) را میگن؟ من برم گل بچینم ! (لبخند)

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس شنبه 13 آذر 1400 ساعت 12:46

خو مگه زورش کردن بگه نه خودش راضیه تااینجا اومده بعدهم هستن راضی نیست مخشون تلیت میشه حق بدین شوهر کمه خو البته برامن صدق نمیکنه همچین کاری من اصا بلدنیستم مخ کسی رو بزنم و نمیخوامم بزنم واقعا برام عجیب ادمیزاد ازدواج نکرده تموم تلاشش میکنه مخ بزنه بره همه جا ببیننش بلکه فرجی بشه تلاش خودش میکنه خودش خانوادش برااینکه نگن دخترترشیدست ودختر فلان حاضر خودش قالب کنه به هرکسی حتی مال کسی دیگه روکش بره بعد به همه جاپزبده شوهر کردم بعدش پشیمون میشه چرا ازدواج کردم کاش مجرد میموندم ودوست پسر میگیره مردا هم همینطور چشونه واقعا هیچی رو بلد نیستم واقعا نه رابطه نه موندن نخ تحمل داریم نه چیزی

برای من هم جالبه ، همون آدمهایی که با هزار دردسر و مخالفت با هم ازدواج میکنن ، به یه سال نرسیده با هم به مشکل میخورن ، از نظرِ من خوبه ازدواج ها با شناخت بیشتر ، دادن زمان مناسب به هم و همراهی خانواده ها و رضایت قلبیشون باشه ، اینجوری دوامش بیشترِ.

نرگس جمعه 12 آذر 1400 ساعت 10:57

جالب میشد واقعا اگه بود

واقعا همینه !
در خطبه عقد که خودِ زن و مرد میخوانن ، این مرد هست که بله را میگه ، اون وکالت به عاقد هست که دختر و پسر هر دو بله میگند، حالا بله دخترها شنیده میشه ، بله پسرها نه !

اشک سرخ چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت 12:12 http://saniyehayebigarari.blogfa.com

اصلا جمله بی معنی میشه بدون عروس

راستی سلام

سلام
حالا میبینیم میشه یا نمیشه !
اینبار که داماد میبایست بله را بگه و معطل کنه و بره گل بچینه و یه دوری بزنه و یه پیتزا بخوره و ... اونوقت متوجه میشید که قدرتِ واقعی دست کیه ! (لبخند)

توسن سه‌شنبه 9 آذر 1400 ساعت 23:26

وااییییی فکرشو کن بگن دوماد رفته گلاب بیاره خیلی زشته ایش ایش ایش خطبه عقدم ک بگی بازم نمیتونی اسم عروسیو تغیر بدی

حالا یه نکته پیدا کردم به نفع آقایان ، ببین چه شلوغ بازی در میارن خانمها ! (لبخند)

بارون سه‌شنبه 9 آذر 1400 ساعت 13:01

عه، لابد ترسیدن آقایون برن گل های بلوارها رو بچینن، سپردن به خانمها..

حالا بذار این قضیه را جهانی کنم که در حقیقت این آقایون هستند که بله را میگن و تا حالا چقدر مورد ظلم واقع شدند اونوقت حالتون را وقتی با چشمهای نگران منتظر بله گفتنشون نشستید میپرسم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد