بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شرایط یکدندگی !

هر وقت استقلال مالی داشتی و ابزار و امکاناتش فراهم بود غد بازی در بیار و یکدنده باش !

نظرات 7 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 14 آذر 1400 ساعت 23:40

دیگه نیازی نیست خودش فهمید اومد وبلاگم اون ادرسش عوض کرده ....من پستاوبلاگم فقط حذف کردم از نو تازه نوشتم ازاون ادما نیستم حوصله ادرس عوض کردن داشته باشم مزاحمم داشته باشم و اذیت کنن محل نمیدم جواب نمیدم بزارهی بگن اصا ادمی که سرش تو لاک خودش باشه کسی باهاش کاری نداره ازجام تکون نمیخورم ادرس عوض کردن شبیه خونه عوض کردن میمونه زیاد که عوض کنی وسایل خونت خراب میشه

ممنون از توضیح شما

نرگس شنبه 13 آذر 1400 ساعت 12:33

کجاش میومیو گفتم توسن می اومد وبلاگم نوشته ها پستام حذف کردم ادرسش گم کردم می اومد وبلاگم گفتم الان میاد اینجا ببینه کامنتم ادرسش بیاد بنویسه بیاد وبم. بعدما هاحرف همو بهتر میفهمیم

این نظرتون شاهکاری از میو میو بود دیگه ! (لبخند)

توسن پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 09:04

اگ ما انگلیسی زبان بودیم اون موقع میخاستی چیکار کنی ؟
بذااااررررر بذاااارررر ایلتسمو بگیرم بعد میام خاستگاریت تا اینقد مث دخترای دم بخت نگی تو ن شما
بعدش تو خونه هعی یوووو صدات میزنم کلافه بشی

منم میگفتم این یو نه اون یو ! (لبخند)

توسن چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت 22:23

بااحترام اسکار مچ گرفتنو میخام تقدیمت لااامصصصببب انگار میفهمه ادم کی حواسش هس کی نیس بچ زیرنگ تیهرون

لبخند

نرگس چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت 19:36 http://narges1370m.blogfa.com/

ببخشید اینجاکامنت میزارم اما این توسن اومدوبم وبم حذف کردم ادرسش گم کردم گفتم اینجا کامنت بدم ببینه بیادوبم ادرس وبم همون قبلی توسن بانو

من که میو میو !
امیدوارم توسن متوجه بشه ! (لبخند)

توسن چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت 11:18

یهنی عاشق این ارامشتم لهنتی با اینکه زیاد با بعضی عقایدت مخالفما اما با همه مردا فرق میکنی انگار همه مردا ی طرف تو ی طرف عزیززززم عزیزززم باز فاز اهنگه اومد لای لالالای لالای لای لالای لای

اون تو ای که اون وسط گفتی چی بود؟ (لبخند)

توسن چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت 11:15

قیبول نیدارم
باید حتما ی راه برگشتی باشه

راه برگشت که همیشه هست منتها ممکنه نیاز به بیمارستان و گرفتنِ گچ و این حرفا هم باشه ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد