بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

سفارش ۵ شنبه !

یعنی رستوران هم نمیشه با پیامک سفارش غذا داد !

پیامک داده میگه نمیخوام زیاد وقتت گرفته بشه و فرصت بیشتری داشته باشیم ، یه غذاس ساده مثل عدس پلو برا ناهار هم باشه میخورم !

یاد بگیرید !

به این میگن عشق واقعی ، چقدر به فکر منه ؟!

خب من برم مقدمات این غذای ساده و پیش پا افتاده را آماده کنم !

نظرات 2 + ارسال نظر
lili پنج‌شنبه 18 آذر 1400 ساعت 10:49

سلام
چه زرنگه این پنج شنبه. خب وقتی به من میگه شینسل مرغ میخوام معلومه دیگه روش نمیشه به شما سفارش غذای سخت ومفصل بده. ولی میدونه هردو به حرفش گوش میدیم چون دوستش داریم. امروز روز خوبیه درکنار عزیزان وپنج شنبه جان. خوش بگذره

سلام و عرض احترام به هم پنجشنبه ای گرامی
یعنی عدس پلو آسونه؟ من فکر کنم این 5 شنبه 2 جا میره ناهار ! (لبخند)
امیدوارم هر روزتون خوب باشه ، سپاس از بودنتون و همراهی خوبتون

scammer doll چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 23:54

عدس پلو غذای خوشمزه ای

بله ، خیلی خیلی هم خوب شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد