بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

با ارزش ترین دارایی !

از دید من مهمترین دارایی خودمون را داریم برای شناخت دیگران هزینه میکنیم ، زمان !

برای کسی اینکارو بکنید که ارزش این هزینه گرانبها را داشته باشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 11:06

متاسفانه اون زمان باارزشمون روصرف ادما بی ارزش میکنیم ادمی همینه دست خودت که صرف ادمابااررش بکنی یابی ارزش اما خوب ادم متاسفانه موجود عجیبیه . همیشه سعی کردم وقت و زمانم رو برا ادمایی بزارم که ارزش داشته باشن. فقط یه بار این اشتباه کردم متاسفانه .

متاسفم و سپاس از بازگویی تجربتون

بارون یکشنبه 5 دی 1400 ساعت 12:03

همینطوره..
احتمالا من با منطق مشکل دارم یا شایدم منطق با من..

سپاس از بیان مشکلاتتون ! (لبخند)

بارون شنبه 4 دی 1400 ساعت 12:55

و بازم منطق و احساس و تقابل این دو زبون نفهم..
در نهایت تفاوت زیادی ندارن هر دوش اسارته..

عقیده شماست و محترم، من اینطور فکر نمی‌کنم!
معلومه لیست خواسته های منطقیتون را نمی‌تونید آماده کنید !

بارون شنبه 4 دی 1400 ساعت 11:35

بدون شناخت که نمیشه به ارزش آدمها پی برد و شناخت با گذشت زمان بدست میاد...

اگر معیارهای اولیه منطقی را نداشته باشه از دید من نمیبایست بهش زمان داد.
مسئله اینه اکثرا روابط بر پایه احساس شکل میگیره و زمان زیادی صرف میشه تا متوجه بشیم این شخص نمیتونه از نظر منطقی مناسب ما باشه.
احساس مثل یه چسب ما را به او میچسبانه و حتی بهمون امید واهی هم میده ، حالا صبر کن درست میشه و از این حرفا !
برای همین نوشتم که برای کسی هزینه کنید که ارزش (معیارهای منطقی اولیه) را داشته باشه.
سپاس از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد