بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خب نپذیر !

یکی میگه من زورگو هستم ، حرف حرف منه ، تصمیم ها را در نهایت من میگیرم ، و از این جور حرفا ، خب نمیخوای بگو نمیخوام ! نمیشه بگی باشه و و می‌پذیرم و بعدش گله کنی که اون داره زور میگه ، تحمیل میکنه و از این حرفا !

نظرات 2 + ارسال نظر
بارون دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 17:07

از دید من تفاوت این دو موضوع بی نهایته..
مدیر بودن با مدیر زورگو بودن اصلا یکسان نیست، یه نفر می‌تونه مدیر باشه در عین حال منصف هم باشه.. بله مدیر منصف هر چی بگه کاملا قابل قبوله، حتی اگه ساعت شروع کار رو ۷ صبح اعلام کنه..
واقعا همکاری با مدیر منصف پایدارتره یا مدیر زورگو؟
آدما بابت مشکلات و گرفتاری های اجتماعی و اقتصادی و کاری و هزار مورد دیگه به اندازه کافی زور و تحمیل و ظلم رو به دوش میکشن، حداقل برای تنها مأمن و آرامشی که در زندگی داریم میشه کمی مراعات به خرج داد، اگر قرار هست با وارد شدن به رابطه ای تنش و زور و ناسازگاری تحمل کنیم همون بهتر که نباشه، اینطوری نه زور میگی و نه زور میشنوی.. نه زندانی هستی و نه زندانبان..

ممنون از نظرتون ، با اینکه اصلا قانع نشدم !

بارون یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 13:45

شاید چون درکی از اون شرایط و قرار گرفتن در موقعیت واقعی نداره..
فرد زورگو اگر عاقل باشه می‌دونه که هیچ آدمی در دنیا نمیتونه زور و تحمیل رو تحمل کنه، هیچ آدمی.. داره توهم میزنه، واسه همین میپذیره..
در واقع اون میگه و این میپذیره در حالی که هر دو میدونن شدنی نیست و روی خوش آرامش رو نمیبینن..
برای این عمر کوتاه هیچکدومش ارزش نداره..(البته به نظر من)

مثال میزنم ، مدیرِ شمادر محل کار ممکنه زورگو به نظر برسه که میگه صبح ساعت 8 سر کار باش یا فلان کارو بکن یا ... ولی وقتی روز اول شما پذیرفتی که شرایط کاری اونجا اینه دیگه اسمش زورگویی نیست ، یه توافقه !
و اون مدیر هم برای پیشبرد کارش نیاز به این داره که ارادش را بتونه اعمال بکنه ، هر چند ممکنه از دیدِ شما زورگویی به نظر برسه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد