بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

رپ بوقدار و 5 شنبه !

دیروز با پنجشنبه رفته بودیم ارتفاعات شمال تهران و یه پیاده روی عالی کردیم ، دیدم هندزفری گذاشته و داره آهنگ گوش میکنه ، از من پرسید آهنگ بوق یعنی چی؟ گفتم نمیدونم ، شاید در زمینه این باشه که کمتر بوق بزنید نره تو اعصاب مردم ! (لبخند)

گوشی رو گرفتم ازش و گوش دادم ، دیدم یه آهنگ رپه !

بعضی خواننده های رپ فکر میکنن هر چی تعداد کلمات بوق دار (غیر قابل پخش) تو شعر بیشتر باشه یعنی کول تر و باحال تر هستن !

جدیدا یه رپ شنیدم کلا بوق بود وسطاش هم چند کلمه خوانده می‌شد، این رپی که 5 شنبه گوش میداد هم همینطور بود (لبخند)

دانلود فیلم ارتفاعات پنجشنبه ای !

ناهار 5 شنبه ای بلاگری ، دوره 5 شنبه ای با دوست قدیمی !

https://s21.picofile.com/file/8446002868/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B0%DB%B6_%DB%B1%DB%B3%DB%B5%DB%B1%DB%B2%DB%B7.jpg


https://s21.picofile.com/file/8446002892/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B0%DB%B6_%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B3%DB%B4%DB%B6.jpg


شام 5 شنبه ای بلاگر ، 5 شنبه با گریه و ناله کنان داشت میخورد ! سه چهارم پیتزا رو که خورد بعد گریه کنان گفت بلاگر باهات خیلی خوش میگذره ، نمیخوام برم !

من هم که دیدم این اگه بمونه کلا من در حال سرویس دادن بهش میبایست باشم و ورشکست میشم ،  بالاخره راضیش کردم که بره ، گفتم همون هفته ای یه بار همو میبینیم خوبه ، بیشتر بمونی با جاروبرقی و ظرف شستن و تمیزکاری کنار میای؟ بلافاصله گریه هاش قطع شد و گفت خب دارم میرم دیگه ! (لبخند)

https://s21.picofile.com/file/8445985334/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B0%DB%B6_%DB%B1%DB%B9%DB%B5%DB%B6%DB%B3%DB%B6.jpg



دیروز 5 شنبه داشت اینو گوش میکرد و در حال پیاده روی حرکات مرموز و موزون هم در میاورد ! (لبخند)


نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس شنبه 18 دی 1400 ساعت 10:48

ولی متاسفانه ایناطرفدارابیشتری دارن بین بچه هاالان باعث تاسف که خانوادم همراهی میکنن یاکاری ندارن

من هم مشکلِ خاصی ندارم، خودم استفاده نمیکنم ولی کلمات نامربوط واقعیتیِ که در اجتماعِ ما و دنیا وجود داره و فرهنگ و طرفدارای خاصِ خودشو داره، ولی این آهنگ بوقاش زیاد بود ! (لبخند)

نرگس شنبه 18 دی 1400 ساعت 10:33

رپ یاسربختیاری خوبه فقط توعمرم ازایناکه حرف زشت وبوق ومستهجن میزنن گوش ندادم وخوشم نمیاد .چه کردین.

ممنون از نظرتون

توسن شنبه 18 دی 1400 ساعت 09:42

سر تیتر خبر ها
بلاگر دلیل زن نگرفتن خود را اعلام کرد
ترس از ورشکست شدن
ینی ما اینقد بدیم
ی لحظن خودمو جای تو ن شما گذاشتم دیدم منم بودم زن نمیگرفتم

من دیگه حرفی نمیزنم !(لبخند)

توسن شنبه 18 دی 1400 ساعت 09:40


تو ن شوما هم تا پنج شنبه رو گیر میاری میخای ازش کار بکشی
دیگ قلقش دستت اومده

لبخند

بارون جمعه 17 دی 1400 ساعت 12:27


آفرین به دوستتون
هر کی هم جای پنج شنبه بود کنگر میخورد لنگر مینداخت، والا..
حالا خوبه از ظرف شستن و تمیزکاری فراریه..
احتمالا تاثیر مثبت همون رپ هایی هست که گوش میده..

لبخند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد