بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خب نگید !

چه لزومی داره که حرفی را به کسی بگید و بعدش استرس و اضطرابِ اینو داشته باشید که نکنه اون حرفو به دیگران بزنه !

خب نگید !

نظرات 6 + ارسال نظر
- یکشنبه 26 دی 1400 ساعت 12:01

مگه شدنیه که نگیم ؟

اگر خانم باشید ، بسیار سخت خواهد بود ! (لبخند)

نرگس چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 21:46

یکی ازاقوام منم همینه وبدعصبیم میکنه چه اصراریه حرفت به من برنی بعدهزرارحرف ایه قسم به کسی نگو توکه میگی به من اعتمادداری پس ایه وقسمت چیه به کسی نگو

با کمی میو میو ، سپاس از نظرتون ! (لبخند)

scammer doll چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 21:21

نمیتونیم نگیم .... اونوقت از اونور بوم‌میفتیم و دق میکنیم

درک میکنم ، خانمها با نگفتن بیشتر دچار مشکل میشن ! (لبخند)

توسن چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 20:36

ی اعتیاد شدید ب گوش پاکن دارم و همه هم بهم تذکر میدن اما اون روز رفته بودم دوش و حالا گوشم ب شدت عفونت کرده و بلاگر باورت میشع دیشب برا همه پیتزا درست کردم اما نتونستم بخورم چون نمیتونستم دهنمو باز کنم الانم میترسم ب مامان اینا بگم و شروع کنن نصیحت و غر زدن ک اصلا حوصلشونو ندارم و ب شدتم میترسم برم دکتر چون مامان خودم سر همین دکتر رفتن کرونا گرفت حالا موندم چ کنم ایا پیشنهادی داری ؟اصلانم دلم نمیخاد کارم ب شستشو و دندون کشی و اینا بکشع ولی احساس میکنم خیسه گوشم و سنگین های قلب شکسته من های لب بسته من

من در امور پزشکی دخالت نمیکنم ، توصیه میکنم حتما به پزشک مراجعه کنید و به خانواده هم بگید ،اتفاقا بذارید برای اشتباهاتمون به ما غر بزنن که دیگه تکرارش نکنیم !

توسن چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 19:20

:چطوری وقتی کتابای روانشناسی نمیخونی اینقد خوب تشخیص میدی ؟.؟.؟
اقای دکتر راسی میتونم از تجربه پزشکیتون بهرهمند بشم .؟البته اگ بدون ویزیت کار میکنی

صرفا تجربه های خودم یا دیگران را مینویسم

توسن چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 15:06

باور کن دس خودمون نیس ینی هی تو دلمونم تکرار میکنیم ک ب کسی نگیمااا اما حرفه جاش نمیگیره تقصیر ما چیه خب

عدم کنترل !
(لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد