بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

نظر واقعی آدمها !

میخواین نظر واقعی کسی را را بدون پرده پوشی راجب خودتون بدونید؟

عصبانیش کنید !

نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس شنبه 25 دی 1400 ساعت 16:44 http://narges1370m.blogfa.com/

کاش مترسکی بودم درمیان
مزارع وخانه وکاشانه پرندگان که برتن
رنجوروخسته ام نوک بزنند
کاش پرنده ای بودم دراسمان
واوج میگرفتم بربلندای اسمان
وسرخوش از زندگی
کاش ماهی بودم درمیان امواج دریا
کاش ابری بودم دراسمان نزدیک
به خدا کاش پروانه ای بودم
که سرمستانه بالهایم رامیگشودم
کاش کاش کاش هر انچه میتوانستم
باشم غیراز ادمی که برتنش پراز زخم
هایست بدخیم وعمیق کاش کاش
کاش ان زاغکی بودم به دنبال پنیری
کاش ان کودکی بودم که سرخوش
وشادمانه درپی بازی های کودکانه
خویش بودم کاش همچنان کاش ها
ادامه دارد ادمی پراز دردوپراز کاش
ها ونبودنها ونرسیدنهاست
......
طبع شعرمون بدجور زده بالاخروشان گشته

سپاس از نوشته شما که مشخصه با حس فرآوان به نگارش درآمده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد