بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

صدای عمگین ، صدای شاد !

غم انگیز ترین صدا برای خانمها ، شنیدن صدای پیامک کسر از حساب بعد از خرید و کشیدن کارت میباشد !

و برعکسش هم از شادترین ترانه ها هم شادتر میباشد ! (لبخند)

نظرات 6 + ارسال نظر
scammer doll یکشنبه 10 بهمن 1400 ساعت 21:54

غم انگیزترین صدا برای آقایون اون پیامکیه که خانومش داره هی هی هی خرید میکنه ...

هی هی هی؟ مگه اسب سواریه؟! (لبخند)

من یکشنبه 10 بهمن 1400 ساعت 17:41 http://me2020.blogsky.com

میخواستم به این مورد اشاره کنم که صدا غمگین برای مواردی هست که با کارت خودت بری خرید،دیدم دوستان اشاره کردن خیالم راحت شد

میبینم خانمها همشون سر یه کلاس درس خواندن ! (لبخند)

توسن یکشنبه 10 بهمن 1400 ساعت 16:13

noooo noooo noooo ماهیییی قرمز اوشکل مشکل ناز نازی گوگولی موگولی

نه !

توسن یکشنبه 10 بهمن 1400 ساعت 11:59 http://www.basorexia1.blogfa.com/

لهنت ده بار اومدم بعد تازه دیدم ب جای غمگین نوشتی عمگین عمگین عممممگیننننن
بهراد دیونه شدم رفت
بهراد امسال نمیخای ماهی قرمز بخری

خودم هم دیدم ولی معمولا غلط هامو تغییر نمیدم که یادم بمونه من هم کم اشتباه نمیکنم !
امسال احتمالا بجای تن ماهی ، ماهی شوریده میذارم سر سفره ، به غزلیات حافظ هم میخوره ! (لبخند)

توسن شنبه 9 بهمن 1400 ساعت 14:13

ن عزیزم اشتباه نکن ی خانم هیچ وقت با کارت خودش خرید نمیره البته تا جایی ک بتونه هشتک مارمولک بازی های زنانه

لبخند !
به این روش فکر نکرده بودم !

بارون شنبه 9 بهمن 1400 ساعت 10:21

یعنی اگه کارت آقایون رو ببری به قصد خالی برگردونن،هربار با صدای پیامک از خوشحالی میپرن هوا؟ نه دیگه.‌.

نه ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد