بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تا ابد میتونی؟

ببین وقتی داری کسی را به یه کاری عادت میدی ، میتونی تا ابد ادامش بدی؟

پس گرفتن اون عادتی که بهش دادی خیلی سخت خواهد بود !

نظرات 4 + ارسال نظر
توسن یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 12:46

دوس ندارم قسم بخورم تا حرفمو باور کنی اره گشتم تقریبا شش ماهو کامل دیدم اما نتونستم پیداش کنم
یادم نمیاد چی میخوندی ...میگفتی همه ساده بودن و انگار ی کلمه ای تکرار میشد مث ای کاش یا کاشکی ی همچین چیزی بود درباره زمان قدیم و اینا ک چقد دلا ب هم نزدیک بود انگار ی جاش درباره بارون بود یادم نیس خوب ....بنظرم گم تر شدی

دقیقا ! (لبخند)

توسن یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 09:35

بهراد ی دکلمه داشتی چند ماه پیش خونده بودیش درباره بچه های محله و اینا بود دلم میخاس دوباره گوشش کنم اما الان تقریبا یک ساعته دارم میگردم پیداش نمیکنم میشه لینکشو بذاری

راستشو بگو گشتی؟ یا میخوای من براتون بگردم؟ (لبخند)
متوجه نشدم منظورتون کدوم دکلمه بود ، لطفا بیشتر توضیح بدید

_ چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 18:55

خوبی بلاگر؟

عالی ! (لبخند)

توسن دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت 23:45 http://www.basorexia1.blogfa.com/

بلاگر قشنگم روزت مبارک

قشنگ؟ وقتی منو ندیدید ، اینو از کجا آوردید؟
ضمنا مردها جاذب لهنتی میشن نه قشنگ ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد