بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آشپزی و بلاگر !

آشپزی را دوست دارم چون میشه خلاقیت و سلیقه را بسادگی درآن اعمال کرد،شاید غذا درست کردن تنها خط تولیدی که پس از تهیه مواد اولیه،در عرض چند ساعت و گاه چند دقیقه به محصول نهایی میرسید!

 از اینکه قورمه سبزی را با گوشت شتر مرغ درست کنید یا کنسرو لوبیا را با برنج سرو کنید نترسید!(لبخند)

نظرات 6 + ارسال نظر
x دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 ساعت 01:04 http://malakiti.blogfa.com

آقای بلاگر
حواستون هست خیلی وقته عکس اشپزی نذاشتید؟

بله هست !

توسن یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:27

سوپ و آش را هم دوست دارم با برنج بخورم ، البته کله پاچه رو نه ! (لبخند)


من میتونم فقط بگم اَاااااااااااااا

ممنون از ااااااا شما ! (لبخند)

بارون یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:48

عااااالیهشتر سبزی لوبیا چشم بلبلی

لبخند

.. یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 ساعت 08:39

همسر من هم آشپزیش خوبه گاهی ابتکارات جالبی داره و گاهی هم فقط خودش ابتکارات استفاده شده در غذاشو دوست داره من ثبات و یا غذاهای درست شده با روش معمول رو ترجیح میدم مگر اینکه جایی خورده باشم خوشم اومده باشه بعد مدل غذا درست کردنم رو عوض کنم

داشتن تنوع در غذا حتی اگه خوشمزه هم نشه از نداشتنش بهتره !
سپاس از نظر و حضورتون

بارون شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 19:22

سلیقه و خلاقیت خیلی خوبه ولی وقتی گوشت شترمرغ جایگزین میشه دیگه نمیشه اسمش رو گذاشت قورمه سبزی، واقعا مزه ها تغییر میکنه،
اسم جدید بذاریم بهتره..

شتر سبزی خوبه؟ (لبخند)

توسن شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:29

بهراد خواهش میکنم به خودت رحم کن

سوپ و آش را هم دوست دارم با برنج بخورم ، البته کله پاچه رو نه ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد