بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

به هم حق بدید !

به همدیگه این حقو بدید هر وقت هرکدومتون خواست بره حتی ازش نپرسی چرا ؟!

اینجوری احتمال موندنتون کنار هم خیلی بیشتره !

نظرات 2 + ارسال نظر
بارون چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 11:07

حداقل ترجیح من حرف زدنه، حتی اگه همه چی رو خیلی خوب بدونیم..
نظرها متفاوته دیگه..

همینطوره ، ممنون از همراهیتون

بارون سه‌شنبه 3 خرداد 1401 ساعت 17:23

احتمال موندن کجاست وقتی قصد رفتن داره؟
جلوی رفتن هیچ آدمی رو نمیشه گرفت ولی دونستن دلیل رفتن به نظر من خیلی مهمه.‌.
اصلا نمیتونم نپرسم چرا، حتی نمیتونم بهش فکر کنم، زندگی با یه سوال بی جواب مثل جهنمه.. وقتی سوالی به بزرگی چرا رفت در ذهنم باشه آرامش ندارم..
من این حقو نه به خودم و نه به هیچ آدمی نمیدم، برعکس، خواهش میکنم همدیگه رو در برزخ قرار ندید، ما آدمیم، سنگ که نیستیم.

آدما خودشون خوب میدونن چرا ، رفتن هیچوقت یه حرکت ناگهانی و بدون پیش آگهی مثل زلزله نیست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد