بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

گرسنۀ عاطفی !

من به کسی که مدتهاست نیازِ حسی داره و تنهاست ، میگم گرسنه عاطفی !

مثل آدمی میمونه که یه هفته است غذا نخورده ، هر چی جلوش بذارن میخوره ، دیگه به اینکه ممکنه اون غذا فاسد یا در سلیقش نباشه ، نگاه نمیکنه !

نظرات 1 + ارسال نظر
توسن شنبه 29 مرداد 1401 ساعت 23:49

خیلیا وقتی رفتارشون خوب نیست درباره خیلی از ادمایی که بهشون نزدیک میشن همین فکرو میکنن
بعضام میگن بار اول که دیدمش احساس اشنایی زیادی باهاش کردم متاسفانه همین خیلی بده چون ادمو میندازه تو تله هایی کع بهش گرفتاره مثلا یکی از کنترل گری شدید مرد ها از درون میترسه یا از طرد شدن دقیقا برخورد میکنه به همچین ادمایی که باهاش این کارو کنن برا همین براش اشنا بوده یه جور همون گرسنگی عاطفیه هست
یعنی درون ما پذیرفته که من سزاوار طرد شدن هستم مثلا بعد دقیقا میره سمت ادمی که طردش کنه
بعد تعجب هم میکنه میگه چرا من هرچی محبت میکنم اماپس زده میشم ... از این ادما زیادن
خوشا مجردی
چه بسا ما پرچممان همیشه بالاس

احساس نیاز عاطفی وجود داره و واقعیه ، ولی میبایست بشه با منطق کنترلش کرد وگرنه اگر رهاش کنی قطعا آرامش از زندگیت دور خواهد شد.
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد