بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

باید بیای !

باید این مهمونی رو با من بیای
چرا؟
چون (زن/شوهر) منی ، فلانی ناراحت میشه اگه نریم
خب شما تنهایی برو
عه ، مگه میشه "باید" بیای ، بَدِ ، آبروم میره و ...
________________
اینکه بخاطر یه مهمونی رفتن ، حسِ اختیار رو ازش بگیری،انگار تو زندون انداختیش، باید ها را رها کن !

نظرات 5 + ارسال نظر
گلی پنج‌شنبه 24 آذر 1401 ساعت 00:06

در این مورد با تنهایی رفتن یک نفر هم مخالفم...
اینکه طرف بگه میای بریم فلان جا،بگی نه اونم بگه پس من رفتم خوب نیست...
یه بزرگتری تو فامیل داشتیم خدا رحمتشون کنه تو مهمونیا وقتی میدیدن یه فرد متاهل تنها اومده میگفتن همسرت کجاست؟ چرا تنهایی اومدی؟ آدم بعد ازدواج دیگه "من" نیست "ما" شده یا باهم میرن یا باهم نمیرن...

ضمن احترام به نظر شما ، اجبار هیچوقت نمیتونه راهکار باشه ، اینکه شخصی هم بپرسه چرا تنها آمدی ، یجورایی حریمِ خصوصی را رعایت نکرده.
از دیدِ من اگه روزی شخصی خواست از زندگی ما بره بیرون ، اگه من باشم حتی ازش نمیپرسم چرا؟ !
سپاس از نظرتون

توسن شنبه 12 آذر 1401 ساعت 23:12

فقط متوجه ترکیبِ ایموجی هاتون نشدم !


فقط ببین نمیخاد متوجه بشی
اه ببین خندیدم خوابم پرید

لبخند

توسن شنبه 12 آذر 1401 ساعت 11:47

بعدشم ارزش ادما ک وابسطه ب عمل کردن ب هرچی بقیه میگن نیس

واقعا به این باور دارم که ارزش و قدرِ هر کسی رو برخورد خودش میسازه.
البته نگذریم از اینکه ممکنه توافقی در شروعِ آشنایی وجود داشته که برای مثال کسی تصمیم نهایی را بگیره ، ولی اصولا هیچ کاری با باید و اجبار بخوبی پیش نخواهد رفت.
سپاس از نظرات شما

توسن شنبه 12 آذر 1401 ساعت 11:46

باید ها ... یک نوع فکر سمیه :))

موافقم !
فقط متوجه ترکیبِ ایموجی هاتون نشدم ! (لبخند)

بارون چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 15:11

شما از بایدها استفاده نمیکنی؟
حرفتون درسته ولی در واقعیت همیشه یه بایدی هست، حداقل در جامعه ما همیشه بایدها هست..
رها کردن بایدها به معنی کمتر شنیدنش نیست مگر همه بخوان کنار بذارن که محاله..

فقط راجب خودم میتونم باید باشم ، برای دیگران صرفا میتونه درخواست باشه !
به استثنا توافق ها که اونم اسمش روشه ، توافق !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد