بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ریلکس کردن بلاگر و تلویزیون !

روز حمعه گفتم عالیه امروز تعطیله و خونم  ،یکم ریلکس کنم ، تلویزیون رو روشن کردم ،

کانال فیلم،یکی چاقو بدست داشت دنبال چند تا دخترمیکرد..سریع عوض کردم که آرامشم بهم نخوره

مستند،یه شیر گردنِ یه آهو رو گرفته..

علمی،احتمال داره یه سنگ آسمانی  بخوره زمین..

کارتون،تام داشت با ماهیتابه میزد تو سر جری..

موزیک،چاوشی : خدا الهی بزنه تو کمرت !!!

هیچی دیگه خاموش کردم ! (لبخند)

نظرات 3 + ارسال نظر
Chocolate سه‌شنبه 6 تیر 1402 ساعت 21:01 http://Chocolate.blogfa.com


همشون ضد تو بودن پس...

لبخند...ممنون از نظرتون
ضمنا تو نه شما !

نگین سرخ سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 09:34 http://saniyehayebigarari.blogfa.com/?

لبخند

توسن یکشنبه 27 فروردین 1402 ساعت 00:30

بخدا ک بهترین کار دنیا رو کردی بیا ی چایی بریزم با هم بخوریم نگا درختا و اسمون کنیم از تو پنجره خودش خدای ریلکس بازیه

باشه ،جنوب بودی دیگه؟ بذا ببینم بلیط هواپیما پیدا میکنم بیام برا یه چای و بعدش برگردم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد