بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

به خانمها میگویم :

تا حالا شده کسی ازتون انتقاد کنه (انتقادی که خودتون هم پذیرفته باشید که درسته) و شما براحتی بپذیریدش و از دستش ناراحت نشید ؟

نظرات 7 + ارسال نظر
.. دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 ساعت 02:10

انتقاد ذاتا همیشه ناراحت کنندست گاهی در موارد انتقاد درست به راحتی مپذیرم گاهی قبولش ندارم و مقاومت می کنم گاهی قبل از اینکه کسی انتقاد کنه خودم از کار خودم انتقاد می کنم در هر صورت از انتقاد ناراحت میشم بهتره که همه فقط تعریف کنن و امیدواری بدن حتی اگه بگیم نظر واقعیت رو بگو بازم فقط تعریف وگرنه ...

خوشبختانه وگرنه ... رو ادامه ندادید ! (لبخند)

بی تا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1402 ساعت 02:22

من ناراحت میشم حتی اگر درست باشه ولی در خفا زیاد بهش فکر میکنمو سعی میکنم برطرفشکنم

ممنون از صداقتتون

x یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 ساعت 01:19 http://Malakiti.blogfa.com

زیاد شده :)))

#زیادی با خودم به صلح رسیدم

سلام استثنا !
ولی اون لبخند های آخرش کمی مشکوکه ! (لبخند)

بارون جمعه 1 اردیبهشت 1402 ساعت 10:26

نه متاسفانه..

ممنون از راستگویی شما !

scammer doll پنج‌شنبه 31 فروردین 1402 ساعت 20:34

نه... من ناراحت میشم

خب منم همینو میگم ...خانمها طاقت انتقاد را ندارند حتی اگه درست باشه !
سپاس از نظرتون

سارا پنج‌شنبه 31 فروردین 1402 ساعت 20:26 http://15azar59.blogsky.com

به نام خدا
خیر

سارا 5 ساله ، لجباز از شیراز ! (لبخند)

عابر پنج‌شنبه 31 فروردین 1402 ساعت 11:13

سلام . نه اولش حتما گارد میگیرم ولی بعد شده فکر کنم قبول کنم به رفتار طرف مقابل بستگی داره دیگه همسرم خیلی جدی میگه یه جور احساس بازخواست بهم دست میداد منم چند بار بعد اینکه گفته تو اصلا انتقاد پذیر نیستی بهش گفتم آفرین درست حدس زدی پس دیگه انتقاد نکن

خب ؟ اولش با گارد شروع شد ، آخرش هم که نزدیک بود کتکش بزنی ، این مدلِ جدیدِ پذیرفتنِ انتقاده؟ (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد