بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

انتخاب اشتباه !

خودمون انتخاب اشتباه میکنیم ...بعد میگیم آدم بدی بود !
آدم درستِ ما نبوده ، از دید من هیچکس بد نیست ، انتخاب ها نادرسته !

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 20:03

چیزی به ذهنم نرسید اون لحظه میدونستم که متوجه میشین دیه گفتم فرقی ام نداره بگم چیزی میشه برامثال ازکتلت زیاداستفاده میکنم شادم شده عادت البته اینم میشه هااون ورکتلت بسوزه یاهرچی بازحساب کنی میشه

با ندیده گرفتنِ کمی میو میو...ممنون از نظرتون ! لبخند

نرگس دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 18:09

اره کتلت ینی اولش خوبه امایهو اون روش نشون میده شبیه کتلت

باشه نرگس ...ولی کتلت زیر و روش شبیه هستش...سکه بهتر بودا ! منظورتون رو متوجه شدم ، ممنون

توسن دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 16:43

ما همیشه با ناخوداگاهمون انتخاب میکنیم براساس کودکی ،، مثلا کسی ک تو کودکی از طرف والدینش طرد میشده مدام یا زمان زیادی اونا کنارش نبودن در بزرگسالی وارد رابطه با ادمایی میشه ک خودشیفته ان و طرفو کوچیک و تحقیر میکنن و طردش میکنن ..

نه اینکه بگم بد گفتی و اتفاقا موافق بودم...ولی ربطی به موضوع نداشت ! (لبخند)

.. یکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت 10:58

مشابه هر آدمی کسی هست که میتونه باهاش خوشبخت بشه موافقم.

سپاس از همراهیتون

نرگس شنبه 31 تیر 1402 ساعت 20:13 http://narges1370m.blogfa.com/

اره واقعا عین من دوست اشتباانتخاب میکنم جااینکه بگم انتخاب خودم اشتباه میگم نقابش افتاد اماخوب بازم انتخاب همیشه اشتبانیس ادم خوب هااما بهومیبینی عین کتلت عوض شد.

خنده...کتلت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد