بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بدترین...بهترین !

رفتار آدمها در تقابلِ با هم شکل میگیره ، همونی که میتونه براتون بدترین باشه ...شاید برایِ کسِ دیکه بهترینش بشه !

نظرات 5 + ارسال نظر
منم جمعه 6 مرداد 1402 ساعت 18:45

بهراد ب نرگس نگو نرگس گرامی با دوست من درست صحبت کن درسته ک نام تجاریم تغییر کرده ولی همون ساموراییه قبلیم

واو...منمِ گرامی...کسی منم منم کرد ، شما رو معرفی میکنم بهش ! لبخند

نرگس پنج‌شنبه 5 مرداد 1402 ساعت 14:12

اهاببخشیدحواسم سرجاش نیست

لبخند

نرگس پنج‌شنبه 5 مرداد 1402 ساعت 13:24

چی رو؟ من منظورم سکوت مردبود
گفتی اگر نظری داشتم حتما. منم گفتم شمامردی میدونی ازشمابراهمین پرسیدم منظورم اینه

خب منم گفتم نظری داشته باشم مینویسم نرگس گرامی

نرگس پنج‌شنبه 5 مرداد 1402 ساعت 13:16

نظر اخه گفتم شمامردی میدونی چجور درهرحال ممنونم

چیزی نبود نرگس گرامی

نرگس پنج‌شنبه 5 مرداد 1402 ساعت 11:41 http://narges1370m.blogfa.com/

دیگه پنجشنبه ای نمیزاری شما یادستور اشپزی اموزش یافال. میشه راجع به مرداسکوت مردبگین

بارگذاریِ فیلم و عکس یه مقدار متفاوت شده اینجا و در حال حاضر ...نه !
در اون مورد هم اگر نظری داشتم حتما مینویسم.
ممنون از شما و حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد