بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تعادل زن و مرد !

آقایان منطقی و خانمها ی احساسی یا حتی برعکس...میشه یه تعادل ولی هر دو احساسی یا منطقی میشه  نامتعادل ، رابطه اینجوری دوامی نداره و پر از تنشه.

نظرات 8 + ارسال نظر
نرگس جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 08:56

همون باراول فهمیدم نه... خواستم حرفم اصلاح کنم نوشتم فال

ممنون نرگس

نرگس جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 08:26

همون غزل حافظ منظورم بود.

فعلا نه نرگس گرامی

نرگس پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 23:42 http://narges1370m.blogfa.com/

دیگه فال نمیگیری؟

غزل حافظ بود و به فال اعتقادی ندارم...ولی برداشتمو از محتوای غزل میگفتم...فعلا نه

منم پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 12:07

هههههههییییییین چطوری دلت میاد به من بگی پیشدهههههههه اگه دیگه برات میو میو کردم

نه اینکه برام قابلمه قابلمه لوبیا پلو درست کردی فرستادی ...لبخند

منم پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 00:14

میوووووو

پیشده ! لبخند

بارون چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 13:28

منطق و احساس همش یا ادعاست یا ادا..
تنظیمات کارخانه همه آدما( بدون استثنا) اینجوریه که رو اعصاب هم رژه برن..
منطق و احساس کجا بود؟

میبینم که کلا زیر همه چیز زدی بارون...خیلی خوبه ، اینجور راحت تر میشه زندگی کرد ، ادامه بده !

سارا چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 12:20 http://15azar59.blogsky.com

نه منطق نه احسااااس فقطططط زووور
جمله هر کار دلم بخواد میکنم چون زورم میرسه خیلی خوبه

برای کدوم ور خوبه سارا؟ اونی که زور داره؟ ولی کاملا با شما موافقم ، خودم هم ازش استفاده میکنم ، خوبم جواب میده ! لبخند

فرشته چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 08:42

شاید!
ولی هر دو منطقی میتونه بی تنش باشه چون برا مشکلات راه حل پیدا میکنن!

یکی از مشکلاتشون میشه بی احساس بودن !
همیشه از منطق میگم نه بخاطر اینکه احساس ندارم یا حس داشتن خوب نیست ، بخاطر اینکه بیش از اندازه بهش بها داده نشه.
رابطه با احساس زیبا و با منطق پایدار میشه ، از دید من هر دو در یه رابطه متعادل لازمه و اگر کسی منطقیه میبایست با کسی که که احساس داره به این تعادل برسه.
ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد