بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تن !

نمیدونم خارج از کشور تن ماهی خوردید یا نه ؟ البته توصیه هم میکنم که نخورید !
خیلی جاها خوردم ولی واقعا کنسروهای تن ماهی های ایرانی خصوصا برند های خوبش یه چیزِ دیگست...با یه بشقاب کته یه غذای کامل ، عالی و خوشمزست !

نظرات 6 + ارسال نظر
بارون یکشنبه 18 شهریور 1403 ساعت 19:02

وبلاگ خودتون هست و اختیارش رو دارید..
لبخند خبیثانه چطوریه؟ مثلا نیش تا بناگوش باز میشه؟

میبینم حداقل شما در حال ترک کردنِ مفت خوانی هستید ! لبخند

بارون یکشنبه 18 شهریور 1403 ساعت 17:27

خوشحالم که میشه مطالب رو خوند..

زیاد نباش...شاید باز اینکارو بکنم...لبخند خبیثانه

بارون یکشنبه 18 شهریور 1403 ساعت 15:27

عه سلام، از مسیر رمز و راز خارج شدین؟

بله تن و غذاهای دیگه، و باید بگم هیچکدوم به گردپای غذاهای خوشمزه ایرانی نمی‌رسه..
ایران بهترینه از هر لحاظ، یکی از دلایلی که من حاضر نیستم ازش دل بکنم دقیقا همینه..

مفت خوانها با و بی پسورد...مفت میخواندن ! لبخند

آزیتا یکشنبه 18 شهریور 1403 ساعت 13:26

به عنوان کسی که ده سال تخصصی صنایع غذایی خوندم توصیه می کنم تن ماهی کلا نخورید...

واقعا ارزش غذایی ندارن غذاهای کنسروی...

تن ماهی هم که داستانای خودشو داره ببینین چیه وضع میکروبی و آلودگی که تو ایران همه جا تاکید میشه حتی روی محصول زده میشه که این تایم حرارت داده بشه ولی تو خارج اصلا چنین چیزی رو نداریم حرارت دادن هنگام مصرف کنسرو

صرفا در رابطه طعمش گفتم آزیتای گرامی !
ممنون از توضیح شما

زهرا یکشنبه 18 شهریور 1403 ساعت 13:01

یعنی چی رمزدار؟؟!!

همینی که هست ...نمیخوای طلاق بگیر ! لبخند

خانوم ف یکشنبه 18 شهریور 1403 ساعت 12:21

خواستی بگی رفتی خارج ؟

هه؟ من؟ یعنی میگی بلاگر پز میده؟ هفته ای یبار خارج میرم...البته خارج از کرج ! لبخند
32 کشور سفر رفتم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد